Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut, anmäler dig med den till OWGM 2027@Jakob Häll tackar ödmjukt för vinsten
Ska ha på mig denna nästa gång grannarna är över, kanske kan bli skoj.
![]()
@Mic1 är detta chansen för inträde igen?
Kris i livet.. eller nåt! Nästa år, då jävlar..Vad hände med ditt deltagande i år??? Svagt pannben??? Att @Limeee håller med en klocka som inte är en bjässe är ett under
Varsågod vännen! Den sitter ju som en smäck!@Jakob Häll tackar ödmjukt för vinsten
Ska ha på mig denna nästa gång grannarna är över, kanske kan bli skoj.
![]()
@Mic1 är detta chansen för inträde igen?
Failen fortsätter, kan inte påstå att jag lider!
![]()
Failen fortsätter, kan inte påstå att jag lider!
![]()
Jag fick den igår men glömde lägga upp…Nå
När får vi se skönheten?
Har du provat denJag fick den igår men glömde lägga upp…![]()
Är det ett krav?![]()
![]()
Då löser vi det så fort jag får händerna på den igen.Så var det sagt.
Visas upp i owgtråden![]()
Skulle den inte bäras minst en hel dag…?Så var det sagt.
Visas upp i owgtråden![]()
Hehe skrev du i fel tråd, vill du hellre hänga här?
Haha tydligen, väldigt förvånad när jag inte kunde hitta mitt inlägg i den andra trådenHehe skrev du i fel tråd, vill du hellre hänga här?
Andra blir utkastade när man trampar snett, men menHaha tydligen, väldigt förvånad när jag inte kunde hitta mitt inlägg i den andra trådenTyckte ändå jag räddade det snyggt
Andra blir utkastade när man trampar snett, men men![]()