Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nr 10 eller ?
12Nr 10 eller ?
Nr 10 av vad?Nr 10 eller ?
BB36Nr 10 av vad?
Tror jag haft 7 BB36 av flera generationer i olika färger.
Aha 39:an vad tycker du om den ?Tror jag haft 7 BB36 av flera generationer i olika färger.
Det här är en 39 S&G så det är första.
Förståeligt, hade någon viftat med en 222 framför mina ögon hade jag också varit röktJag är ute. Ett bröllop i Köpenhamn och allt för många förföriska klockor att pröva.
![]()
![]()
![]()
Ett bröllop med mycket fina klockor men det ser ut som att de hade festen hos en ADJag är ute. Ett bröllop i Köpenhamn och allt för många förföriska klockor att pröva.
![]()
![]()
![]()
Stämmer gott - bröllop och en runda på ströget är väl kanske mer precistEtt bröllop med mycket fina klockor men det ser ut som att de hade festen hos en AD.
VälkommenJag nuddade en annan klocka på otillåtet sätt och har också hittat hit.
![]()
Haha, var faktiskt på väg nyss att plocka fram SD:n och bara kolla lite på den…Haha, precis @Joled00 inga hinder här!
Tänk bara att vara @Chris_Micco sitta på en nylandad Sea-Dweller där hemma utan att få använda den.
Eller @frommywrist som fick en Doxa i en nydelig gulfargen av familjen när han fyllde 40, och nu bara låter den ligga.
För att inte tala om @Mortadella och hans Ranger som bara får ligga kvar i klockboxen och fundera på varför f*** en Timex blir vald varje dag istället
Sist men inte minst @dd_mange som sitter på KS snyggaste Seamaster som är gjord för att ta några sista bilder innan snön försvinner!
Kom över till den roliga sidan nu, det är ju här vi har det bra!![]()
Haha, var faktiskt på väg nyss att plocka fram SD:n och bara kolla lite på den…
Vad har den där Bellen för body count vid det här laget?Någon gång ska ju vara den första , blev med passaround idag så failar första gången på 6 försök.![]()