Hej hej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan vad synd det är att "Jan Jönsson dansar" försvunnit från Youtube. Ser det som ett starkt bevis för att L har någon slags egen IB-agent där.
Fan vad synd det är att "Jan Jönsson dansar" försvunnit från Youtube. Ser det som ett starkt bevis för att L har någon slags egen IB-agent där.
TudornLite icke-GIFs dårå. Jag njuter till fullo av friheten. Idag har jag provat lite fler klockor.
Lite taskigt att jag har min Universa som klår de flesta av dessa märken i design och finish.
Har nog kommit fram till att jag ska ha en blå bb58 ändå.
Välkommen in i värmen
Kommer och hänger här jag med där man hör hemma
Håller medHelt klart värd att faila för
Kommer och hänger här jag med där man hör hemma
Visste att det var här alla coola hängde!
Jag är totalt oskyldig, @Berns utnyttjar mig som bulvan. Det är inte som ni tror!
Är det ens klockor om de saknar urverk? I dagens avsnitt av Filosofiska rummet ska vi prata om tiden…
Är det ens klockor om de saknar urverk? I dagens avsnitt av Filosofiska rummet ska vi prata om tiden…
Alfred är absolut inte chefen
Alfred är längst ner i kedjan…Jag är totalt oskyldig, @Berns utnyttjar mig som bulvan. Det är inte som ni tror!