Välkommen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen!
Inställer mig för tjänstgöring
LKGN, Lika kladd glaviditet noll!
"I jymden kan ingen höra dig gjåta och där får man bara en chans, precis som i OWG MARCH..."
Inställer mig för tjänstgöring
Lite såhär känns det ju ändå att vara tillbaka i friheten!
#bringback
Bra kämpat!Vilken lättnad!
Har inte ens hunnit få min batmanslap än men oket(som är samma klocka i 7 dagar) är jävligt skönt att släppa
@Staafen har han fått smaka läder?Failade egentligen redan i fredags. Kompisen, som helst vill vara anonym, fintade mig:
”Kolla om denna storlek på klocka passar dig…” Nybörjaren gick på den direkt…
Så då fick det bli en nyinköpt klocka på handleden idag istället. Tackar kompisen som knuffade mig utför kanten.
Nej, denna vekling hade jag missat.
Vilken lättnad!
Har inte ens hunnit få min batmanslap än men oket(som är samma klocka i 7 dagar) är jävligt skönt att släppa
Var stark nu! Ta till kampsånger och stärkande poesiläsning! Det är inte långt kvar av OWG!Får hem en ny klocka imorgon, känns INTE bra just nu. @thewordfox jag känner mig svag..
Alltså ”det är inte långt kvar” är ju bara dumheterVar stark nu! Ta till kampsånger och stärkande poesiläsning! Det är inte långt kvar av OWG!
Finns i chatten! <3
Är väl någon vecka kvar? Jag har inte datum på min Speedmaster.Alltså ”det är inte långt kvar” är ju bara dumheter
Eller typ fyra år kvar av mars?Är väl någon vecka kvar? Jag har inte datum på min Speedmaster.
Så jäkla skönt att vara i denna tråden
Kan man unna sig efter man åkt ut.