Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den stora frågan är hur många som klarar sig som väljer en så pass svår klocka som den du valde.Skönt att slippa spidey
Haha.. jag skulle nog ha klarat om det inte vore för att jag fick hem Stowan som jag hade väntat på i över 1 månadDen stora frågan är hur många som klarar sig som väljer en så pass svår klocka som den du valde.
Förståeligt.Haha.. jag skulle nog ha klarat om det inte vore för att jag fick hem Stowan som jag hade väntat på i över 1 månad
Tjälknöl med chokladsås! Mumsigt!
Ser mer ut som du sitter fast i ett hotelrum.Fri i frihetens land
Njaa, New Yorks högsta rooftop bar.Ser mer ut som du sitter fast i ett hotelrum.
Ni failare har så annorlunda uppfattningar om mycket…
Hahaha jag är beredd att hålla med till fullo. Fredagsklockan fick bli SKXINGEN SOM ÄR GENUINT KLOCKINTRESSERAD KAN GÅ EN HEL MÅNAD MED SAMMA KLOCKA! Det är mot naturen.
Instämmer helt! Ska bli skoj att bära Cartier 2025 igen…INGEN SOM ÄR GENUINT KLOCKINTRESSERAD KAN GÅ EN HEL MÅNAD MED SAMMA KLOCKA! Det är mot naturen.
Tack broder!
Känns det bättre nu?yo Fuckers
Helt neutral faktiskt! Det är nästa klocka som smällerKänns det bättre nu?
Det är en grym klocka, det var väl värt detyo Fuckers
yo Fuckers
Det är en grym klocka, det var väl värt det
Helnöjd, finns alltid nästa år…Väl bytt!