Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din sömn när du inser att du failade och kan inte sluta titta på en klockaTack! Min sömn sedan 1/3
synd att ni loosers redan är ute, men jag kan hjälpa er om ni vill h lotter i lotteriet....
Säljes/Bytes - OWG lotter
Hej! Nu inför sista veckan av OWG kommer jag att sälja lotter till OWG lotteriet. Det är ju så makalöst bra priser att jag tycker det kan vara värt 175SEK per lott. 50SEK går till maskrosbarn men du får lotten jag tar resten till klockkontot...klocksnack.se
100kr st?synd att ni loosers redan är ute, men jag kan hjälpa er om ni vill h lotter i lotteriet....
Säljes/Bytes - OWG lotter
Hej! Nu inför sista veckan av OWG kommer jag att sälja lotter till OWG lotteriet. Det är ju så makalöst bra priser att jag tycker det kan vara värt 175SEK per lott. 50SEK går till maskrosbarn men du får lotten jag tar resten till klockkontot...klocksnack.se
Den där var riktigt häftig!Owgfaillättad.
Köp clownjäveln här
Avslutad - OWGFAIL Ronald Mcdonald (oavkortat till maskrosbarn)
#Owgfail. Köp Timexclownen för 500kr (minst). Pengarna sätts in till Maskrosbarn. Har inte kollat tidshållning.klocksnack.se
Myyy maaaan!
Favorit!Lite finmusik så här på lördagseftermiddagen
Håll till godo
Ajjemen! Gött tugg och otroligt trevlig samling! skulle kunna tänka mig att sticka ner handen där och fiska liteHaha hoppas att du tyckte om avsnittet
Haha sant, och då tog jag inte ens med mig det tunga artillerietHärligt @Wasabi !!!!
Efter att ha fått se din samling i SKK skulle du kunna fortsatt upp till Axeln utan att skämmas
Du är välkommenAjjemen! Gött tugg och otroligt trevlig samling! skulle kunna tänka mig att sticka ner handen där och fiska lite
Haha!!! Kommer!Du är välkommen
Haha sant, och då tog jag inte ens med mig det tunga artilleriet
Jag kan ev. behöva en njure. Jag hör av mig!Skulle du någon gång behöva en ny mjälte eller liknande kan jag tänka mig att byta min mot din duoface
Frågan gäller er OWG-FAIL:are ocksåHej OWG:are
jag skulle behöva lite hjälp. Lite administrativt och en jury inför en extratävling.
PM:a mig om du vill och har tid.
Jag ställer alltid uppFrågan gäller er OWG-FAIL:are också