Vad tror vi @SalvadorDali , endast 4 legender tills dag 3. Mörkertalet måste vara skyhögt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad tror vi @SalvadorDali , endast 4 legender tills dag 3. Mörkertalet måste vara skyhögt!
Välkommen in i värmen broder!!!Från en tråd till en annan. Jag har kastat in handduken! Är inne i en fas just nu där det är omöjligt för mig att använda samma klocka i mer än ett par dagar uppenbarligen
Den här har suttit på sedan igår, vi får se vad det blir imorgon #frihet
Välkommen kompis!Ja då är man förflyttad in i värmen här
Det uppskattades inte att balansera klockan på handen
Jäkligt snygg iaf. Skön patina! Vad är det för år? Vad händer med bronsen? Kommer personen som tar över den kunna hålla sig eller också ryka? Frågorna är många.Ja då är man förflyttad till den här tråden
Tack! Ca 1993, men har beställt ett Extract of the Archives för att få mer exakt.Jäkligt snygg iaf. Skön patina! Vad är det för år? Vad händer med bronsen? Kommer personen som tar över den kunna hålla sig eller också ryka? Frågorna är många.
Har hört talas om ”vouyer” klockor men med en Casio?!Jag kommer
Har hört talas om ”vouyer” klockor men med en Casio?!
Haha Åhfan, såg det inlägget. Åkte du på den asså?Ja då är man förflyttad till den här tråden
Ja tydligen, det var kanske lite hårt, men hade ändå inte klarat längre än någon dag tillHaha Åhfan, såg det inlägget. Åkte du på den asså?
Tänkte var går egentligen gränsen? Om man skulle råka vidröra en annan klocka??Ja då är man förflyttad till den här tråden
Testa och lägg up en bild!Tänkte var går egentligen gränsen? Om man skulle råka vidröra en annan klocka??
Åh ja då är du kördTänkte var går egentligen gränsen? Om man skulle råka vidröra en annan klocka??
Ajdå. Jaja. Här gäller det inte att tänja på reglerna märker jag...Ja tydligen, det var kanske lite hårt, men hade ändå inte klarat längre än någon dag till
Den som syndar i tanken har redan syndat eller vad det står i bibeln!Tänkte var går egentligen gränsen? Om man skulle råka vidröra en annan klocka??
Bra att kika in här och få motivation att hit vill man fan inte hamna…
Välkommen kompis!!Ja då är man förflyttad till den här tråden
Utveckla gärnaJag åkte ur innan det ens började! Är inte DET ett rekord?
Nja, det var egentligen så att jag bestämde mig för att avstå helt i år. Försökte bara vara litet effektsökande i min kommentar.Utveckla gärna
Vänta till framåt midnatt. Då fylls det nog på med fina ur.Välkommen kompis!!
Trodde aldrig vi skulle få in en så snygg klocka i Fail-tråden