Mitt alibi i denna prekära situationJust ja, det där gamla uttrycket "Nu har du skitit på din sista kassler"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mitt alibi i denna prekära situationJust ja, det där gamla uttrycket "Nu har du skitit på din sista kassler"
Mitt alibi i denna prekära situation
Satan vad skönt att vara fri!
Jag är här nu! En vecka fick räckaAtt skriva här är en vinst i sig, på med en annan dinka nu vännen!
Varmt välkommen! Här får man vara hur otrogen man vill (men enbart gällande klockor) och byta så ofta man vill!I’m free! Äntligen. Efter sju dagars plåga så är man äntligen fri att vara otrogen igen. Jag fick hjärnsläpp när dagen bjöd på solsken och g-shocken ”behövde” laddas
Den skulle du valt som Mars klocka! Då hade du klarat dig!I’m free! Äntligen. Efter sju dagars plåga så är man äntligen fri att vara otrogen igen. Jag fick hjärnsläpp när dagen bjöd på solsken och g-shocken ”behövde” laddas
Jag är här nu! En vecka fick räcka
Mycket bra vänner! Välkommen in till värmen ❤I’m free! Äntligen. Efter sju dagars plåga så är man äntligen fri att vara otrogen igen. Jag fick hjärnsläpp när dagen bjöd på solsken och g-shocken ”behövde” laddas
Haha ja det var dömt att gå åt skogen. Funderar redan på strategin nästa år, åter en skräck-klocka? Eller ska jag glida igenom lätt med en favorit?Mycket bra vänner! Välkommen in till värmen ❤
Förra året gjorde jag det enkelt vilket gick galant men jag mådde inte bra efteråt. I år valde jag dödsstöten vilket inte höll en dag men jävlar vad mycket bättre jag mår!Haha ja det var dömt att gå åt skogen. Funderar redan på strategin nästa år, äter klocka? Eller ska jag glida igenom lätt med en favorit?
Inte alls min vän!Visst blir det konstigt när jag postar här!?
Va? Blev det fail?Visst blir det konstigt när jag postar här!?
Tinder. Du och Jag brorsanInte alls min vän!
Visst blir det konstigt när jag postar här!?
Provokationer livar alltid upp.Visst blir det konstigt när jag postar här!?
Nej, man kanske ska sluta ful-scrolla här och dra till den riktiga tråden istället…
Så...då satt man här ....längst bak i bussen med coola grabbarna, fri och obunden. Nu var det ju inte Garmin som fick mig på fall men det ska bli skönt med runda i dagsljus utan att vara rädd för att Läderlappen lurar bak nästa träd.