Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag fattar inte ens om jag om jag är med fortfarande.....
Sant, men å andra sidan har jag hört att det som ingen ser, det har inte hänt...Den som syndar i tanken har redan syndat eller vad det står i bibeln!
Hade valt Casioaken från början skulle jag klarat det....Nu är det officiellt.... Jag är en OWG-FAIL!!
Fan va gött....
Förstår inte varför du skulle komplicera till det för dig så...Hade valt Casioaken från början skulle jag klarat det....
Det skulle ju va en utmaningFörstår inte varför du skulle komplicera till det för dig så...
Grattiiiiiiiis!!!Nu är det officiellt.... Jag är en OWG-FAIL!!
Fan va gött....
Att skriva här är en vinst i sig, på med en annan dinka nu vännen!Puuh - var inne och gläntade på fail-dörren men jag lyckades ducka den kulan.
Så va det för mig med, men mindre än 48 timmar efter första besöket failade jag...Puuh - var inne och gläntade på fail-dörren men jag lyckades ducka den kulan.
Enkelt gjort!Vill delta här snarast
Får se nästa vecka, kan bli ett avslutEnkelt gjort!
Jag fattar inte ens om jag om jag är med fortfarande.....
Nananananananana - @Back -man!!!Middag hos grannarna och jag byter lite som jag vill....
Bordet är dukatDenna tråden är nästan roligare än OWG-tråden, man hinner även hänga med i svängarna. Kanske är dags att ta steget över?
Vad är det där Chucken? Eller nej, jag vill inte veta.
Spela inte allan Elstaffo, jag vet att du villVad är det där Chucken? Eller nej, jag vill inte veta.
Just ja, det där gamla uttrycket "Nu har du skitit på din sista kassler"Oj!! Vem har skitit på din kassler och varför?!?