Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lackad/målad, enligt hemsidan. Som jag tolkar det.Är den nya svarta fortfarande sunburst eller målad? Försökte läsa på hemsidan men hittade inget svar.
Var i kontakt med Nymans och enligt dem så stämmer det. Det kommer inga fler av gamla referenserna och inga fler kommer således tilldelas.Stod också på intresselistan för sunburst blå OP36, jag antar att tilldelning för den är omöjligt nu?
Ser ju onekeligen riktigt läcker ut. Ser fram emot att se fler bilder, min initiala reaktion kanske var helt obefogad.Otroligt bra
![]()
Gillar de romerska siffrorna längst ut. Men blir lite fundersam eftersom den inte finns med den konfigurationen på Rolex hemsida (och OP har väl aldrig haft off catalogue modeller?).Otroligt bra
![]()
Innan april så vill jag minnas att OP34 och mindre storlek hade de romerska siffrorna, verkar vara samma nu så antar att bilden är på en 34?Gillar de romerska siffrorna längst ut. Men blir lite fundersam eftersom den inte finns med den konfigurationen på Rolex hemsida (och OP har väl aldrig haft off catalogue modeller?).
Du har rätt. Antar att syftet är att göra den mer petite med romerska siffrorInnan april så vill jag minnas att OP34 och mindre storlek hade de romerska siffrorna, verkar vara samma nu så antar att bilden är på en 34?
Håller med. Tycker de borde ha det på alla storlekar personligen. Gillar det skarpt på DJ, förvisso arabiska siffror på den men är en detalj jag gillar.Du har rätt. Antar att syftet är att göra den mer petite med romerska siffror. Trist dock att den inte har de på 36mm.,
Grym bild! Tack för att du delade den här. Tyckte sunbursten var grym men denna är också riktigt fin. Känns som den sportigaste färgen på OP.Otroligt bra
![]()
Den större kronan på nya referensen är en klar förbättring mot den gamla enligt mig. Ser mer proportionerligt ut.
Grym bild! Tack för att du delade den här. Tyckte sunbursten var grym men denna är också riktigt fin. Känns som den sportigaste färgen på OP.
Om man får tilldelning, absolutBlir det nya blåa för er nu?
Smaken är som baken.Den större kronan på nya referensen är en klar förbättring mot den gamla enligt mig. Ser mer proportionerligt ut.
![]()
Hmm, hur känns en 34 på armen, stor skillnad mot 36? 39 vs 36 känns enorm tycker jag men det kanske gör mindre skillnad med 2mm och nedåt i storlek.Innan april så vill jag minnas att OP34 och mindre storlek hade de romerska siffrorna, verkar vara samma nu så antar att bilden är på en 34?
Dagens 34:a känns klart mindre. Den har 18mm bandbredd och L2L på ca 40mm om jag minns rätt.Hmm, hur känns en 34 på armen, stor skillnad mot 36? 39 vs 36 känns enorm tycker jag men det kanske gör mindre skillnad med 2mm och nedåt i storlek.
Inte omöjligt! Kommer åtminstone vilja se fler bilder och helst videor på hur urtavlan ser ut i olika ljus och vinklar, helst såklart skulle jag vilja få se den på riktigt först. Har avvaktat från att flytta min intresseanmälan tills jag känner att det känns rätt!Blir det nya blåa för er nu?
Kommer se grym ut!Inte omöjligt! Kommer åtminstone vilja se fler bilder och helst videor på hur urtavlan ser ut i olika ljus och vinklar, helst såklart skulle jag vilja få se den på riktigt först. Har avvaktat från att flytta min intresseanmälan tills jag känner att det känns rätt!