Wixboff
Basic
Najs, grattis! Hos vilken AD är du stammis?Ja, köande dryga 4 månader. Var nog lite överraskad att jag fick den så snabbt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Najs, grattis! Hos vilken AD är du stammis?Ja, köande dryga 4 månader. Var nog lite överraskad att jag fick den så snabbt.
Ännu mera överraskningar på kommande: det är den första Rolexen jag köpt från den här AD:n, har för typ 4 år sedan köpt en Tudor av dem. Hovisepät i Vasa i Finland. Så det blev att köra från Helsingfors där jag bor.Najs, grattis! Hos vilken AD är du stammis?
Gratulerar! Den är riktigt bra. För egen del har intresset för OP alltid varit lågt fram till att de lackerade tavlorna kom.Sålde min Exp1 i somras för att köa för denna och fick den igår. Gick helt enkelt inte motstå den gröna tavlan.
Tack! Ja lite samma för mig faktiskt. Fast utan den gröna tavlan skulle jag nog antagligen inte ha bytt ut min Explorer 1 (eller kanske högst mot en 39mm version, då min var 40mm, som var snäppet för stort).Gratulerar! Den är riktigt bra. För egen del har intresset för OP alltid varit lågt fram till att de lackerade tavlorna kom.
Fenomenal combo (Exp: ref 124270 36mm).Tack! Ja lite samma för mig faktiskt. Fast utan den gröna tavlan skulle jag nog antagligen inte ha bytt ut min Explorer 1 (eller kanske högst mot en 39mm version, då min var 40mm, som var snäppet för stort).
Riktigt fin, köar för den blåa sen i somras. Känns dock som att den gröna är svårare att få?Sålde min Exp1 i somras för att köa för denna och fick den igår. Gick helt enkelt inte motstå den gröna tavlan.
Fenomenal combo (Exp: ref 124270 36mm).
Riktigt fin, köar för den blåa sen i somras. Känns dock som att den gröna är svårare att få?
Hold my beerHelt perfekt combo För mig blir det nu kombinationen grön OP och Explorer 2 Polar 16570. Får slå till med ett foto i något skede!
Vad kan man annat säga än gratulera för en otroligt bra smak!Hold my beer
………….
Haha, tack detsamma!Vad kan man annat säga än gratulera för en otroligt bra smak!
Tack och gratulerar till en fantastisk klocka!Ingen aning om vilkendera är svårare att få. Riktigt förvånad över att jag endast köade ca. 4 mån för denna! Hoppas du får din fort!
Skoj! Ca 1-1,5 år är vad jag har hört i tid på blå. Men beror säkert på flera faktorer såklart, vart köas det någonstans?Riktigt fin, köar för den blåa sen i somras. Känns dock som att den gröna är svårare att få?
Har också hört max 1år. När jag pratade med de senast sa de ca 10 mån totalt. Står på intresselistan i Sthlm .Skoj! Ca 1-1,5 år är vad jag har hört i tid på blå. Men beror säkert på flera faktorer såklart, vart köas det någonstans?