• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning: 4 x Zenith el Primero ”De Luca”

Totte

Panerai
Haha vad tokigt, fyra "likadana" på ett bräde! Svårt att välja, eller lika bra att bunkra? Kan du berätta hur du tänkte?
Jättefina i vilket fall som, stort grattis! Jag gillar främst den första samt TT, på med denim-bandet!
Ja du, hur tänker man egentligen? Blir man kär så blir man :heart::zenith:
De har droppat in en efter en sen i Mars. Först kom Mk2'an, det var bra pris tyckte jag... Fanns inga Mk1 tillsalu. Sen fick jag upp ögonen för halvguldaren och kunde inte motstå den. Men hela tiden bar jag på en längtan efter en Mk1... Jag hittade en snubbe i Belgien som satt på den vita Mk1'an och efter en mycket lång mail-konversation bytte den ägare.. Så för någon vecka sedan snubblade jag över den svarta Mk1'an..
 

Daniel1978

Panerai
2-Faktor
Detta är helt galet, jag har haft ögonen öppna till och från på dessa sköningar från Zenith, men aldrig kommit till köp... och så köper killen här 4 stycken på några månader... som sagt, heelt sjukt. Bara att gratulera! :)

...och nej, jag är givetvis inte något avundsjuk alls :D
 

ilu05191

Omega
Helvete va gött! Fan va kul med hela uppsättningen och den där halvguldaren var ju bara fantastisk! Lite avundsjuk men mest glad för din skull!
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Galet Totte!:) Jo, vet i hundan om inte den första är bäst ändå! Tackar för en kul tråd och paketöppning!
 

Marole

Breitling
Jäklar, snacka om nörderi....tack för dörröppnaren till Zenith...nu är habegäret snart utom kontroll..
 
Topp