• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning: 4 x Zenith el Primero ”De Luca”

Fadershan

Patek
Spännande med Mk1 på G! Svart eller vit?
Svarta! Vill ju såklart ha vita oxå med sina spröda visare meeen när jag måste välja blire svarta med coola trubbiga svärdvisare! Tycker fortfarande trots prisstegring att de lucas ligger hyghligt i pris jämfört med mycket annat som dragit iväg galet mkt. Hoppas mitt ex är så bra som jag hoppas.. din svarta var ju magiskt bra! Hur var länken?
 

Snake

Omega
Som ett stort Zenith-fan kan jag bara gratulera till en grym samling! Särskilt MK 1:an & "den guldiga" är så jä... snygga! Antar att de inte är till salu
 

Totte

Panerai
Svarta! Vill ju såklart ha vita oxå med sina spröda visare meeen när jag måste välja blire svarta med coola trubbiga svärdvisare! Tycker fortfarande trots prisstegring att de lucas ligger hyghligt i pris jämfört med mycket annat som dragit iväg galet mkt. Hoppas mitt ex är så bra som jag hoppas.. din svarta var ju magiskt bra! Hur var länken?
Ja, den svarta Mk1 har alla rätt i min bok :)
Min länk är nära nyskick. Tyvärr lite för kort för min handled. Men det gör inget, är ingen stor fan av polerad mittlänk :) hoppas du blir nöjd när din landat!
 

Wheelie

Cartier
Så rätt !
Så grymt fin samling !
Så bra paketöppning !

Nu ska jag ut på chrono24 och leta efter en till mig !
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Snygg paketöppning! Dykarchronos är grymt, riktigt skön samling. Och lite sjuk. :) Grattis!
 

frere

Audemars
2-Faktor
Fantastiskt - lagom knäppt och riktigt bra! Finns det inte åtminstone fyra snygga varianter av rainbow också..?
 
Topp