• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning: A. Lange & Söhne Saxonia Thin

Niklas

Rolex
2-Faktor
Stort tack för alla fina kommentarer!
Grymt härligt att vakna upp till denna love-bombing :) :)

Försökte mig på lite dagsljusbilder innan jag kastar mig ut i pulkabacken (med något mer "tooligt" på armen).
DSCN9398.JPG

DSCN9401.JPG

DSCN9412.JPG


Sista solstrålarna..
DSCN9416.JPG
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Jag tycker det här har varit ett av de roligaste och intressantaste 'problemen' på forumet på länge. Och jag tycker du valde helt rätt.

Jag är inte säker på att jag valt likadant, har man en Calatrava med i leken så gör det allting svårt ned tanke på historik, tradition etc. Men ALS var helt klart rätt val i ditt fall med tanke på din redan fantastiska samling.

Att deras Datograph förmodligen är min absoluta, moderna, drömklocka kan nog bidra med förstås! :) Fantastiskt intressant märke, med fantastiskt hantverk!

Grattis!
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Grym klocka, grattis! Jag tycket det är roligt att dressklockor tycks fått lite av en revival den senaste tiden. Kul att enkelhet och skönhet kan överträffa komplicerat och häftighet ibland.
 
Topp