• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Paketöppning av graalkaraktär i Mölndal!

Fantastiskt fin tavla, och fantastisk fin boett..Älskar de där tjocka vävda luggarna.
Btw, det där var helt rätt storlek. Gratulerar

Tack för alla glada tillrop! Denna klocka hade nog glatt mig om jag så vore den sista mänskan på jorden, men man kommer inte ifrån att glädjen känns än större när man får dela den. När man då har en sambo (i övrigt fantastisk :)) som säger: "jaha, gav du så mycket pengar för den, ser ju ut som vilken gubbklocka som helst", och vänner som "kollar klockan i mobilen", ja, då känns det gött att ha sina nördgelikar!

Tack KS!

Re: Sv: Paketöppning av graalkaraktär i Mölndal!

The Pell skrev:
Tack för alla glada tillrop! Denna klocka hade nog glatt mig om jag så vore den sista mänskan på jorden, men man kommer inte ifrån att glädjen känns än större när man får dela den. När man då har en sambo (i övrigt fantastisk :)) som säger: "jaha, gav du så mycket pengar för den, ser ju ut som vilken gubbklocka som helst", och vänner som "kollar klockan i mobilen", ja, då känns det gött att ha sina nördgelikar!

Tack KS!

Hahaha, känner igen det!! "Varför behöver Du mer än en klocka??" :)

Tillbaka
Topp