• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning: En riktigt udda fågel!

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Ja den var lite annorlunda minst sagt! Här får folk verkligen fråga vad klockan är då man inte inte begriper ett skvatt hur den fungerar till en början :). Grym som fan å grattis!
 

Freddie L

Panerai
Brukar inte skriva ofta i paketöppningstrådar, men här kan jag inte hålla mig.

Det där var troligen den bästa "okonventionella" klocka jag sett. Den är inte konstig bara för att, utan faktiskt balanserad, lättavläst och snygg på riktigt.

Jag blev sugen på en. Får lägga en bevakning på Tradera. :)
 

Moffan

Rolex
2-Faktor
Är det bara jag som inte riktigt fattar hur man läser av tiden mer granulärt?
Och ett stort grattis till en kanonfin pjäs!
 

Oew

Rolex
Sjukt cool klocka! En av de bästa på forumet! Jag älskar Urwerk men älskar tyvärr inte priserna lika mycket. Grattis!
 

MacW

Omega
Otroligt häftigt ur! Grattis till att du fick händerna på ett så ovanligt ur och roligt att läsa om dess historik
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Riktigt häftig! Känns som att denna klocka om X antal år kommer kunna gå för snuskigt mycket pengar hos någon av de större auktionshusen. :)
 
Topp