• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning - för länge sedan i en galax långt, långt borta...

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Fan, Simon, nu blir jag grymt avundsjuk! Den där förälskade jag mig i när de första bilderna publicerades. Stort Grattis på dig/er.
 
Riktigt bra val!
Synd att det vara blev en sådan kort hälsning sist, får ses när du är i storstan igen över en öl! ;)
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Kul, grattis till er båda.

Dina paketöppnings-trådar är alltid i en klass för sig och alltid lika trevligt att läsa, speciellt nu såhär två dagar efter att ha skrivit en urusel tenta...
 

Jolly

Cartier
Grattis igen till en grym klocka! Kul att du lyckats smitta din andra hälft med ditt intresse, det lyckades jag också med :D

Har förstått att du flippar klockor lika snabbt som ett urverk tickar, hur ska du lyckas flippa denna? JLC har väl inte bästa andrahandsvärde och kan tänka mig att den här modellen inte är lika lätt att bli av med.
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Grattis! Riktigt fin och snyggt med det vinröda bandet. Passar kalas till blå och grå kläder (vilket framgår av bilden där man ser din tröja och byxa)..
 
Mycket, mycket bra! Förutom att tavlan ser ut att vara en fullträff, så gillar jag att den är <40mm. Var längesedan jag fick sådant ha-begär.
 
Topp