Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funktionen är häftig. Om man har en internetbutik eller bara vill visa upp sina klockor här i KS, så är det bara tummen upp. Kommer nog fler och fler av dessa "fräsiga" mojänger.Fräsig! Man kanske skulle köpa en sådan...
Cool, ser ju bra ut men antar att den är för stor för att bära med sig? Jag tycker den lilla är gränsfall för vad man får ner i sin manbag.Fick hem min Foldio2 igår.
Större och stabilare. Led-stripparna går att dimma och spänningssätts med vägguttag. Tror denna kan bli riktigt bra för hemmabruk.
Testskott med mobilen 1 minut efter uppackning:
Blir ju platt och fin när den viks ihop... men manbagen får ju vara av det större slaget.Cool, ser ju bra ut men antar att den är för stor för att bära med sig? Jag tycker den lilla är gränsfall för vad man får ner i sin manbag.
Själv fick jag hem en momslapp på 145kr igår.
Ni får ta med den till Basel 2017 för att plåta coveromslagsbilderFick hem min Foldio2 igår.
Större och stabilare. Led-stripparna går att dimma och spänningssätts via vägguttag. Tror denna kan bli riktigt bra för hemmabruk.
Testskott med mobilen 1 minut efter uppackning: