• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Paketöppning, hela vägen ner i träsket !

• Trådstartare Deleted member 11690
  • Start datum
Riktigt fin!! Härligt :) stort grattis! Den där sitter fint på dig! Övertygad över att du kommer vara nöjd :)
Ja det där köpet kommer du komma ihåg Hahaha! Spännade det blir när allt inte riktigt går som man tänkt och planerat.
Har själv upplevt lite likadade stress påslag, hade då via en vän köpt ett present kort på en juvelbutik som jag skulle överraska min sambo med... De hade då förlagt presentkortet ;) Det kom fram efter ett par timmar och det blev ett väldigt bra minne!! Men jag hann svettas ganska mycket under tiden ;)
Återigen stort grattis!!
Tack så mycket :) sjukt nöjd !
Haha jaa det var spännande, kul minne i såhär efterhand :D
Haha kul historia ! Återigen stort tack :)

Grattis! Man blir liiiiiite avundsjuk:oops:
Jag hade svårt att bestämma mellan 515LN och 519LN, men eventuellt blev det 519 på photo-finish. Fortfarande funderar på saken då och då men det säkert kommer lugna sig när klockan är levererat.

Hur länge fick du vänta, om jag får fråga?

Grattis! Man blir liiiiiite avundsjuk:oops:
Jag hade svårt att bestämma mellan 515LN och 519LN, men eventuellt blev det 519 på photo-finish. Fortfarande funderar på saken då och då men det säkert kommer lugna sig när klockan är levererat.

Hur länge fick du vänta, om jag får fråga?
Förstår det ! Riktigt bra båda två :) haha säker !
Jag hade lite flyt och Krons hade en inne när jag ringde runt i veckan så slapp vänta :)

Nu är jag riiiiiktigt avundsjuk!
WG varianten ser ut som lite svårare att få tag i. Hoppas att det kommer snabbt.

Jag tror att din är tredje oysterflex på KS, snart kan vi starta vår eget gäng :D

Nu är jag riiiiiktigt avundsjuk!
WG varianten ser ut som lite svårare att få tag i. Hoppas att det kommer snabbt.

Jag tror att din är tredje oysterflex på KS, snart kan vi starta vår eget gäng :D
Jag kan tänka mig att det är så :) vi håller tummarna för det ! Värsta som finns att vänta när man väl har bestämt sig :/
Haha jaa snart så :D

Ujujuj! Imponerande fin klocka! Hjärtliga gratulationer till den. Se nu till att använda den och ge den lite battle scars (säger jag som troligen hade lindat in den i bomull :)).

Ujujuj! Imponerande fin klocka! Hjärtliga gratulationer till den. Se nu till att använda den och ge den lite battle scars (säger jag som troligen hade lindat in den i bomull :)).
Stort tack :) Haha kommer nog vara jätte kinkig till första repan är satt, sen släpper det :D

Så vacker! :hungry: ..va det någon längre väntan på den?
Jag är kär :D
Neej men tror jag hade lite flyt, dom hade en inne på Krons när jag ringde och jagade runt i veckan :) På nymans och rob sa dom 6-12 månader. Men fick intrycket av att det kunde gå fortare också om man har lite flyt.

Tillbaka
Topp