Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket trevligt skrivet och ett mycket bra val ut av klocka @Matts, stort STORT GRATTIS! Men jag skulle nog vilja ha någon mer bild på boxen tack, för den såg j... mysig ut!
Oj vilken trevlig julklapp! Kul att läsa om snobben men ännu bättre var det när du berättade om historien på gtg:n
Kommer aldrig glömma de där 14 sekunderna när motorerna stängdes av
Du ska få lite fler bilder måste bara vänta in lite bättre ljus i helgen!!
Jadå...den som väntar på något gött, väntar aldrig för länge heter det ju ! Jag får vänta otåligt till helgen som ett barn väntar på julafton ...
Vet inte om denna är korrekt. men lite kul var den allt!
Den här testade jag på Robs Bondevent i november, ser ut att vara samma. Finns åtminstone en äldre snoopy-speedy också
Blir så förbaskat dåliga bilder när man inte har dagsljus och det är just nu kraftigt ransonerat. Du är annars välkommen förbi närhelst du vill så får du klämma och känna. Hör av dig om du är i krokarna av Stockholm så styr vi upp något