Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fler bilder NiklasArvid!
Javét-javét... det jävla jobbet håller mig fullt sysselsatt... sticker in denna pekbild...:
Kolla, ett flygbolag på väg mot kk...
Stort grattis Niklas! Till och med grymmare än när du beskrev den.Jävlar vad jag är nöjd...!!!
Jeflar vad fet den är. Har haft en reverso i mina dar och det var en spinkig fjutt som bara försvann i pälsen på armen. Den där är manlig. Grattis!
Du är inte så speciell...Haha, jag måste ju kolla i vintagedelen oftare........
Hade ju förmånen att veta om denna affär lite innan du offentliggjorde (känner mig oerhört speciell) och så undrade jag varför det aldrig kom en paketöppningstråd
Stort grattis! Reverso äger!
Du är inte så speciell...
käftenDu är inte så speciell...
Liten update är att jag var i underhandskontakt med JLC för att se om det gick att få utdrag ur arkiv. De fick verkets serienummer och boettnummer. Deras skriftliga svar var att det skulle gå att få ett utdrag.
Det tolkar jag som att klockan är korrekt.
Sen får jag fundera på utdraget, de tar 250 swissfrassar för nåt rätt basic...
Man behöver egentligen inte mer än en bra radhustrio, fast då ska den va j-vligt bra... ;-)
Jag måste ju erkänna att jag inte riktigt fattar den där YM'n, det undantaget så: fy f*******n vad det där är bra!