• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning, Leonidas triple calendar moonphase

Jag vet faktiskt inte, har inte sett några fina till salu. För denna fick jag langa fram cirka fem lax, inklusive avgifterna. Tyckte inte det var farligt alls.

Någon annan som har koll på hur mycket de brukar gå för?
Lpåter som ett bra pris, en del jag sett på ebay verkar ju ligga kring 10-20k vet dock inte om det är motsvarande klocka men ändå.
 

JwJ

Omega
Hej, jag vet inte om det här är olagligt att göra, isåfall ber jag om ursäkt.
Jag ser att några av er var intresserade av den här modellen back in the days... Jag satte ut min till försäljning via ch24 (till ch24 pris) innan jag hoppade på KS tåget efter en väldans lång paus. Tänkte bara slänga ut en krok ifall nån fortfarande är intresserad, förstås måste den säljas via ch24 eftersom annonsen ligger där.
https://www.chrono24.com/leonidas/triple-calendar-moon-phase-pre-heuer--id12611538.htm
Jag bor tillfälligt i Tyskland och klockan finns här.
 
Topp