• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Paketöppning; Limiterad upplaga av Punainen Nuoli!

Grymt ballt!:) Tack för en utmärkt Paketöppning.

För sådana som mig som är lite fega med starka färger på klockor, hade versionen med Frecce Tricolori smakat fågel! Då är det bara att ta sig ut på marknaden och leta.....:watching:

Riktigt cool med den röda tavlan! Gratulerar! Många fina Chronomater de lyckats ta fram genom åren :)

Rackar, Tackar! Hehe...kanske var han som knep den jag egentligen ville ha, är den köpt via C24 från en Tysk handlare så är det säkert den, den här var väl nästan lika bra tror jag.
Hehe. Ja, den är från tysk handlare. Måste varit den. ;)
Köpte två klockor av samma affär. De är på väg med DHL. Så det blir en en dubbel paketöppning snart. Vem kunde ana två red arrows samma vecka på forumet. Lite kul. Jag var egentligen på jakt efter en gul Frecce, likadan som jag returnerade till en annan tysk härom veckan, men så dök den röda upp som också stod på önskelistan.
Grattis till klockan! Mycket grym!!! Längtar efter min. :)

Måste tillägga att det är härligt med många nya UFO'n på forumet. UFO HUNTER blir glad, även om det ökar konkurrensen lite efter de bra exemplaren av denna lilla (kanske) revival av mitt favoritur. :)
Nu ser jag fram emot @Schmitza 's paketöppning av sitt fina regatta-ufo. :D

Hehe. Ja, den är från tysk handlare. Måste varit den. ;)
Köpte två klockor av samma affär. De är på väg med DHL. Så det blir en en dubbel paketöppning snart. Vem kunde ana två red arrows samma vecka på forumet. Lite kul. Jag var egentligen på jakt efter en gul Frecce, likadan som jag returnerade till en annan tysk härom veckan, men så dök den röda upp som också stod på önskelistan.
Grattis till klockan! Mycket grym!!! Längtar efter min. :)

Tackar, Haha, ja fan va lustigt att du knep den, men nu i efterhand så känns det helt OK, då den hamnade på forumet, GRATTIS i förskott då @JensBP! Den hade allt har jag för mig, kanske var den utan boxen?! Om det var den som låg på chrono 24 för 2198 euro om jag mins rätt så måste det ha varit den.

Senast ändrad:
Måste tillägga att det är härligt med många nya UFO'n på forumet. UFO HUNTER blir glad, även om det ökar konkurrensen lite efter de bra exemplaren av denna lilla (kanske) revival av mitt favoritur. :)
Nu ser jag fram emot @Schmitza 's paketöppning av sitt fina regatta-ufo. :D

Haha ja posten ska bara släppa förbi den i tullen ... rätt frustrerande att den skickades från moldavien i fredags å kom till stockholm i söndags men varit i "tullen" sedan dess ...

Du är för Go, min käre Affe. Självklart skulle du ha en Röding. Grattis på dig....:cigar:

Tackar, Haha, ja fan va lustigt att du knep den, men nu i efterhand så känns det helt OK, då den hamnade på forumet, GRATTIS i förskott då @JensBP! Den hade allt har jag för mig, kanske var den utan boxen?! Om det var den som låg på chrono 24 för 2198 euro om jag mins rätt så måste det ha varit den.
Ja den låg på både ebay och c24. Om det är denna... Ja hade papper men ingen box. Jag köpte den dock "utanför" båda plattformarna som en paketdeal med en annan finfin chronomat av äldre snitt.
image.jpeg

Härligt klocka. Grattis!
Breitlings starka koppling till flyg ger minst sagt en spännande touch. Min pluton med svenskt tema hälsar:)
image.jpeg

Tackar...den var cool, kul att den hade svensk anknytning och jag håller med dig, dom ger en speciell feeling, klockorna som har någon koppling till flyget.

Tillbaka
Topp