• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning, Min andra enhörning

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Stort grattis! Hoppas du har fler enhörningar då jag gillar dessa inlägg skarpt :p

Men va roligt att höra, tack snälla :) Blir en del öppningar men ska försöka slänga iväg lite roliga inlägg då&då! Tack för läsningen!

Sjukt fin, man blir avundsjuk. Grattis.

Tack så väldans :) Den är häftig!

Mycket nöje med klockan och tack för trevlig läsning.

Tack för detta och tack för att du läste!

Stort grattis @TheTaleTeller ! Den där kan aldrig bli fel.

Nej det känns onekligen så, tack så mycket :)


Stort tack!!

Tack för trevlig läsning och grattis till en grym dinka! En av mina graal-klockor, helt klart :)

Tack för detta och tack för att du läste!! Va Hörligt, min också!


Samma här :)

Stort grattis och tusen tack för trevlig paketöppning. Uppskattar verkligen denna typ av läsning här på KS.

Supertack för detta pch för att du tog sig tid stt läsa!! Va roligt att höra, ska försöka göra lite fler!!
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
stort grattis, va jätte kul att läsa och följa din historia :) hoppas fler gör så.

Stort tack :) Det hoppad jag också, blir lite roligare!!

Stort Grattis till en fantastisk klocka .

Jag bugar och bockar!

Så mycket ost!:hungry:
Schyst klocka också ;)
Grym på gummi!

Haha ja den burgaren var grym och klockan är ganska trevlig med ;) Grym på gummi! :)

Bra paketöppning. Grattis till klockan.

Tack för detta :)


Tack? :D

Brutal Känsla, kan jag gissa!!!!
Stort grattis till en fantastisk klocka.
/j

Ja det var inte en dålig dag om vi säger så :D Tack så hemskt mycket :D
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Vilken superdinka! Något av min heliga graal, stort grattis!

Ja den är inte alls dum!! :) Skaffa den vid möjlighet, sjukt Nice klocka!! Tack!!

Härligt reportage och vilken fångst!

Stort tack för det, kul stt du ville läsa!!

Välkomponerad text och underhållande bilder. Njut av ditt förvärv!

Tack & tack, man får försöka :D

Härligt @TheTaleTeller ! Du går från klarhet till klarhet!

Tack, jag gör vad jag kan :D

Stort grattis!! Nöten är magisk!

Kan inte annat än å hålla med :D Tack!!

Stort grattis! Mycket trevlig klocka det där

Stort tack för detta, kan inte annat än å hålla med!! :)

Wow! Grattis! Riktigt riktigt fin :)

Stort tack för det, håller onekligen med dig :D
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Grattis till klockan, den är superfin :)
Kul läsning och fina bilder från resan :)

Jag bugar och bockar :) Kul att du ville haka på!

Stort grattis, nöten är grymt bra! :) Saknar min gamla.

Stort tack, kan bara hålla med :D Förstår de, du får leta ny ;) Men du har ju mkt annat fint annars!

Grymt bra val och tur att du inte valde den med länk :D stort grattis!

Haha självklart, var ända alternativet :) STORT tack!


:) Thx!

Stort grattis till en riktigt fin dinka!

Jag tackar, den är grym!!

Riktigt bra bilder och verkligen superfin klocka! Jag har den på listan över objekt som någon gång i framtiden skall förvärvas.

Tack så mycket för detta :D Mkt bra val att ha på en sådan lista, grym klocka! :D
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Din förra ”Enhörningstråd” blev läst många gånger innan jag själv skaffade mig en Skyfall. Mer enhörningar till dig så vi andra får njuta av dina trådar! Stort grattis! :)

Men va kul att höra, tack för läsningen :D Va roligt att det blev en sån för dig också!! Tack så jätte mycket för dina ord, kul att höra att de är uppskattat! Tack åter igen!
 
  • Like
Reactions: Ncs

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Vilken härlig berättelse och fina bilder. Fack för att du delar med dig! :) Finns det fler enhörningar måntro eller är alla införskaffade nu?

tack så mycket för detta :) Tack för att du orkar läsa! Hmm, ja du det förtäljer icke historien, men vem vet... Kanske dyker upp fler trådar längst vägen ;) Stay tuned :p
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Ljuvlig story och en riktigt fin klocka, in i minsta detalj. Jag gillar att du går igång på horologin. Stort grattis! Kvar finns bara frågan hur du kan gå in till AD och köpa en klocka med flera år väntetid om jag förstått det rätt, men du kanske väntat länge? Är det ingen hemlighet får du gärna berätta. Själv suddar jag ut vissa modeller ur önskelistan för att jag ser dem som omöjliga att få tag i.

Tack så mycket för dina ord :) Ja onekligen, man blir tagen! Tack :D Tror att vi har missförstått varandra där lite, jag vara bara inom PP och kirrade ett par grejer, klockan köpte jag privat (till marknadspris) så tyvärr var det nog inte lika drömmigt som du föreställt dig :) Men trots detta är jag väldigt nöjd!
 
Topp