Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men självklartGrym klocka och en trevlig läsning! Bjussa på med ett lass av bilder, går ju inte att få nog av RO'n
Läcker som tusan, och den tavlan... Tackar vi för!Tack allesammans för alla glada tillrop, kul att ni uppskattade tråden!
Men självklart
Mycket snygg, vad skiljer denna från 15202?
Jag kollade på Nymans ur och där kostar den ca 200K. Lätt värt att åka till HK för att spara de slantarna.Trevlig läsning. Stort grattis
Hur mycket billigare blev det i jämförelse med Sverige?
Detta har avhandlats extremt många gånger tidigare. Att åka utanför EU och köpa en klocka och sedan inte betala tullavgifter och moms är olagligt.Jag kollade på Nymans ur och där kostar den ca 200K. Lätt värt att åka till HK för att spara de slantarna.
Tyvärr vet jag inte, jag använde mitt visa när jag köpte. Men du kan säkert ringa och fråga, de pratar bra engelska i HK.
Kul! Köpte också min I HK förra året i en AP butik hos en säljare som heter Calvin om jag minns rätt. Svåra att få tag på, fortfarande nykär.
Själv gav jag 150k sek (140k hkd, valutan har väl gått upp idag) för den hos AP. Försökte pruta och det enda jag fick var läderband till min kompis RO rose som var med mig i butiken...