• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Paketöppning, Min tredje enhörning

Fin DD bjuder på en äldre reklambild.
IMAG1814.jpg

Grattis till en grym klocka och tack för en härligt läsning!

Tack och tack :D

Åh men fy fan vilken smaskig klocka! Sjukt snygg!
Stort grattis! :)

Ellerhur, sjukt bra!! Tack :)

Haha skam den som ger sig ;)

Gillade verkligen boxen!

Haha ja det är ju alltid nått, blir betydligt billigare om man bara vill ha boxen ;)

Grattis till en riktigt fin klocka! En klassiker!

Stort tack, ja en sån känns riktigt kul att äga!! :)

Grattis till din enhörning!och mycket välskrivet:).
Tack så mycket dina ord! :)
Inte lika spännande resa som de andra två enhörningarna kanske men nu börjar det ju bli fullt i stallet :) Grattis till årsklocka i guld!
Haha nej tyvärr, men man kan ju inte lämna boet varje gång ;) Frågan är om det någonsin blir fullt.... :p Tack och bock!
Grattis till en otroligt fin klocka!
Tack så hemskt mycket :)

Läste först nu de trenne historierna och det var banne mig det finaste jag hört sen jag konfirmerade mig.
Någon gång ska man stoltsera med ett liknande batteri klockor...någon gång.. :)

Snyggt fångat, en DD måste man äga någon gång i livet. Stort grattis. :)

Tack min vän! Ja det kändes onekligen så och när möjligheten till en i detta skick presenterade sig var jag bara tvungen att köra... Trodde att du hade haft någon tidigare? Om inte annat så rockar du ju fortfarande en av forumets bättre is-dinkor :)

Mycket fint köp, stort grattis!
Helguld DD är en klocka som helt plötsligt har kommit upp med ett väldigt stort VILL-HA begär hos mig :)

Liten fråga från en noob, vad menas med årsklocka? :bookworm:

Mycket trevlig. Grattis! Ser ju rätt orörd ut faktiskt. Ungefär som den jag ägde. Rent porr med skarpa guldare vilket är ovanligt om man är kinkig som jag är. :)

Men wtf xbox360? Använda det fortfarande. Jag antar alla stålar går på klockor. :D:D

Tack så mycket, den är orörd visade det sig :D Ja det är så det skall se ut, sjukt kul! Lär ju aldrig kunna avyttra den heller med tanke på hus svårt de är att hitta i grymt skick!

Haha nej det används aldrig och därav införskaffas inget nyare heller :) det var en ren slump faktiskt haha!

Tillbaka
Topp