• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning och passaround Certina DS PH200M

CDidrichsen

Breitling
image.jpg
Vinfika tillsammans med @Sjobedan
 

CDidrichsen

Breitling
image.jpg


Lite tankar nu sista dagen jag har klockan.

Jag har trivts bra med klockan under veckan jag har haft den.
Jag kan inte ha klocka på mig under arbetstid, men har haft den på mig i princip all annan vaken tid. Den sitter bekvämt på handleden, lite liten för min smak, men en bra ”förstaklocka” för en nybörjare som mig.
Om jag skulle få klockan efter passarounden så kommer den definitivt behållas och användas flitigt, tills en ersättare införskaffas.

Tack för att jag har fått vara med, och jag är gärna med i framtiden också.
 

Rivalen

Rolex
Den som är sugen på en Certina DS PH200 Reissue har inte bara möjlighet i denna passaround utan även i ett lotteri i grannforumet TimeToTalk. Kan inte tro att lite reklam för TTTs lotteri stör denna trevliga passaround. En trevlig klocka som fått många positiva reaktioner - kanske därför den dyker upp i båda forumens lotterier. Själv har jag två lotter - missade passarounden. Tycker TS @Sjobedan jag gör fel som gör reklam i denna tråden så PMa eller @ mig så tar jag bort texten.
 

Sjobedan

Rolex
Den som är sugen på en Certina DS PH200 Reissue har inte bara möjlighet i denna passaround utan även i ett lotteri i grannforumet TimeToTalk. Kan inte tro att lite reklam för TTTs lotteri stör denna trevliga passaround. En trevlig klocka som fått många positiva reaktioner - kanske därför den dyker upp i båda forumens lotterier. Själv har jag två lotter - missade passarounden. Tycker TS @Sjobedan jag gör fel som gör reklam i denna tråden så PMa eller @ mig så tar jag bort texten.

För min del gör det ingenting :)
 
Topp