Sjobedan
Silver
Done! Längst ner i första inläggetOrkar du klistra in turordningen i första inlägget, eller tagga mig i pm-tråden. Hittar den inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Done! Längst ner i första inläggetOrkar du klistra in turordningen i första inlägget, eller tagga mig i pm-tråden. Hittar den inte.
Strålande, tack!Done! Längst ner i första inlägget![]()
Ha ha, efter mig!Orkar du klistra in turordningen i första inlägget...
Herregud! Kör du den i blästern först?Ha ha, efter mig!![]()
Toan...Herregud! Kör du den i blästern först?
Hade jag gärna gjort men det kom ett gammalt natoband emellan.Tror du kör upp hit och levererar den på silverfat.
Haha, hörde du hade stort A på syslöjden när du vävde ditt första nato innan krigsutbrottet -39.Hade jag gärna gjort men det kom ett gammalt natoband emellan.![]()
Kul tolkning men @natovintage är mellan mig och dig på turordningslistan.Haha, hörde du hade stort A på syslöjden när du vävde ditt första nato innan krigsutbrottet -39.
Respekt!
Kylskåpskallt rödvin gör mig förvirrad.Kul tolkning men @natovintage är mellan mig och dig på turordningslistan.![]()
Tror snarare det är dansband...Kylskåpskallt rödvin gör mig förvirrad.
Toxic blendTror snarare det är dansband...
Gillade men kommer nog inte att prova själv.Toxic blend![]()
Den som är sugen på en Certina DS PH200 Reissue har inte bara möjlighet i denna passaround utan även i ett lotteri i grannforumet TimeToTalk. Kan inte tro att lite reklam för TTTs lotteri stör denna trevliga passaround. En trevlig klocka som fått många positiva reaktioner - kanske därför den dyker upp i båda forumens lotterier. Själv har jag två lotter - missade passarounden. Tycker TS @Sjobedan jag gör fel som gör reklam i denna tråden så PMa eller @ mig så tar jag bort texten.
Mycket snyggt! Till vilken Rolexmodell är bandet egentligen?Rubber B till Rolex passade perfekt.
![]()
![]()
Femsiffriga sportmodeller.Mycket snyggt! Till vilken Rolexmodell är bandet egentligen?
Snyggt med röttRubber B till Rolex passade perfekt.
![]()
![]()
Kan hålla med, minutstreck på vridringen känns för mycket och till ingen nytta.Snyggt med röttKänns dock lite plottrigt med alla minutsträck.