• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning Patek Philippe - Min graal klocka

Niklas

Rolex
2-Faktor
Niklas, stort stort grattis. Antar att det blir en extra trevlig helg för dig :)
Glöm bara inte att lyfta blicken från klockan då och då så att du slipper gå in i lyktstolpar eller vandra ut i trafiken.

Tack!
Inte gått in i några lyktstolpar men jag körde för fort förbi en fartkamera jag passerat 1000-tals gånger.
Glömde att lätta på gasen ikväll bara för jag satt och sneglade på klockan :D
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Du är ju alltid så ödmjuk, men jag skulle bli betydligt mer förvånad om du inte haft denna, och om du inte har en grand complications inom 5 år :)
Oavsett, ren magi. Din nästa är ju, som du vet, min graal. Men frågan är vilken jag är mest avundsjuk över, denna eller "min" - det är nog ändå jämnt skägg!
 

Dronten

Cartier
Fantastiskt vacker. Finast av de tre varianterna enligt min mening. Dessutom en väldigt bra paketöppning, jag hade gärna suttit på en av stolarna och hade du bjudit in KS hade det garanterat varit fullsatt!
 

FineTime

Cartier
Stort tillykke!
Det er et helt fantastiskt lækkert ur og noget ganske særligt. Takket være designet og den beskedne højde, bliver man overrasket over hvor elegant det virker på håndleddet. Urværket er også en fryd at kigge på.
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Fantastiskt, stort grattis @Niklas jag stod själv och funderade i våras på att sälja allt och bli owg med 5170. Tycker det är en av de bästa klockorna som tillverkas idag.
Bara att hålla tummarna att den följer 5070s värdetveckling nu då, tycker egentligen 5170 har bättre storlek.

Tack då mycket par!
Har tyvärr inte haft förmånen att prova den större 5070 men bara från bilder så gillar jag proportionerna bättre på 5170, något med glasringen på 5070 som jag inte riktigt kommer överens med.
Men jag tror nog att du skulle sakna dina fina klockor om du skulle sälja dem ;)
 
  • Like
Reactions: par

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Först AP 15202 och nu denna, 2 fantastiska paketöppningar.
Tack för att du delade med dig och ett stort grattis till denna underbara pjäs!
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Grattis!! Jag har ju förstått att något varit pågång i och med dina försäljningar. Om jag någonsin skulle få möjlighet att välja mellan de tre modellerna hade jag valt samma. Nu måste vi få veta, vad hade du för puls när du satte den på armen första gången?

Jag hade ju kunnat använda pulsmätaren på klockan men då tror jag att vakten på Rob hade ringt efter läkare.. Ibland är det bättre att inte veta..
Men jag sa till Marcus att han fick ursäkta mig medans jag gick ett varv i butiken för att lugna mig lite.. Mina ben skakade :D
 

Daytona96

Rolex
Det är lika bra att ge upp :D:hilarious::grumpy::shifty:
image.jpg
 

Lalas

Cartier
Hahaha, sjukligt fin klocka! Man känner att man ligger lite i lä... Grattis! Kan anta att du kommer ha en rätt trevlig helg!
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Du är ju alltid så ödmjuk, men jag skulle bli betydligt mer förvånad om du inte haft denna, och om du inte har en grand complications inom 5 år :)
Oavsett, ren magi. Din nästa är ju, som du vet, min graal. Men frågan är vilken jag är mest avundsjuk över, denna eller "min" - det är nog ändå jämnt skägg!

Tack Tomas! Det värmer :)
Du får klämma på denna nästa gång vi ses.
Det blir ju tyvärr inte så ofta så chansen finns att du även får klämma på nästa graal samtidigt ;)
 

hannes1988

Cartier
Det är helt galet det här... fick högre och högre puls ju längre jag läste! Haha.
Känner inte dig personligen Niklas men ett gigantiskt grattis för det är riktigt vackert att få se och läsa något sånt här häftigt! :wideyed::wideyed:
 
Topp