• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

"Paketöppning", presentation & livshistoria (ja, då jag upptäckte klockor dvs).

Roffe

Panerai
2-Faktor
Grattis! Fin klocka ,då behöver du vare ett dressat ur + en kronograf + en dykklocka + någon vintage + en beater så är du hemma!

DJ som vintage? SKX007/9 som beater? Tips på kronograf och dykare mottages. Givetvis ingen panik och kommer förmodligen ändras ganska många gånger men kan ju va kul att veta vad det finns för alternativ osv!
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Välkommen hit och ett stort grattis Obb... roffe menar jag ;) Klart du ska ha vit tavla :angel: Tycker inte du ska tveka med att slänga på ett nato, perlon eller kanske rubber B på den.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Grattis, kul och välskrivet.

Men du skulle köpt svart ;)
image.jpg
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Välkommen hit och ett stort grattis Obb... roffe menar jag ;) Klart du ska ha vit tavla :angel: Tycker inte du ska tveka med att slänga på ett nato, perlon eller kanske rubber B på den.
Tack och bock! :) Bra sugen på ett svart rubber och ett Nato/perlon i orange till sommaren, kan nog bli härligt! Å andra sidan älskar jag länk också, men skadar ju inte att byta av lite då och då :)
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Jäklar vilken Wall of text men jobbade mig igenom det mesta. Kul, välkommen och grattis! Riktigt fin första klocka
 
Topp