Ponlarsson
Silver
Skulle du anse 14270 som dressat ur? Lite sugen på att äga både storebror och lillbror, heh![]()
I min värld är det absolut ett dressat ur. Stilren och diskret men ändå underbart snygg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle du anse 14270 som dressat ur? Lite sugen på att äga både storebror och lillbror, heh![]()
Grattis! Fin klocka ,då behöver du vare ett dressat ur + en kronograf + en dykklocka + någon vintage + en beater så är du hemma!
Bästa paketöppningen jag läst! Satt och skrollade fram rad för rad i telefonen för att inte spoila vilken modell innan jag hann dit!
Grattis!
Grattis från mig också!! och jag gjorde samma sak som figaroRoligare att försöka lista ut vilken klocka du köpt under läsningen. Ser fram emot din nästa paketöppningstråd!
![]()
Så kul att det uppskattas! Håll till godo, i sommar smäller det nog igen![]()
Lovar!Spo
Spoila inte innan vilken du ska köpa bara![]()
Tack och bock!Välkommen hit och ett stort grattis Obb... roffe menar jagKlart du ska ha vit tavla
Tycker inte du ska tveka med att slänga på ett nato, perlon eller kanske rubber B på den.
Tack! Haha, tänkte åka upp till Rob i höst sen och klämma på en svart och se vad jag känner, kan bli ett eventuellt tavel&visar byte!Grattis, kul och välskrivet.
Men du skulle köpt svart
![]()