• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning; Rolex Date 15010.

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Snyggt! Tack för ännu en trevlig uppdatering av din klockflora!
Fina foton och så får man skratta lite med dig, då jag förstår hur kul du måste ha haft när du gjorde paketöppningen inför alla på tåget:D


Hehe...om jag hade, flickan motsvarande sida , stirrade och pratade med någon polare! Kändes som hon sa något väl valda ord när jag börja ta fram hela paketet :p!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Sjukt nöjd, efter jag tvättade den och polerade glaset lite, så syns skicket ännu bättre!

4D96328C-7A4E-4D37-B475-D8D03EFF1946.jpeg
 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis! Trevlig modell med snygg och lite ovanlig tavla. Sen r-serie är tillverkad 87/88.

Tackar, ja, jag har märkt det, dom 15010 som man ser har antingen silvertavlan med matchande stavindex samt den blå tavlan!

Du vet inte va det ska vara för böcker till denna?!
 

Admm

KS Explorers Club
Riktigt trevlig,
Återkom hur du upplever storleken efter lite användande!
Grymt skick på den :woot:
 

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Tackar, ja, jag har märkt det, dom 15010 som man ser har antingen silvertavlan med matchande stavindex samt den blå tavlan!

Du vet inte va det ska vara för böcker till denna?!
Har en skokartong med gamla böcker i källaren. Ska kolla om jag hittar några som passar. Ska dom vara tryckta på engelska?
 
Topp