Gäller bara att komma ihåg.Den är så krispig, fattas som sagt böcker, hade inte tackat nej till kvittot heller!
Om du har böckerna så får du gärna ta bild på dom och slänga upp i någon tråd tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gäller bara att komma ihåg.Den är så krispig, fattas som sagt böcker, hade inte tackat nej till kvittot heller!
Om du har böckerna så får du gärna ta bild på dom och slänga upp i någon tråd tack!
Gratulerar, tråkigt att inte hinnas ses men prioriterade hockeyn idag! Hoppas du hade kul i stan och grattis igen till nyförvärvet!
Snyggt! Tack för ännu en trevlig uppdatering av din klockflora!
Fina foton och så får man skratta lite med dig, då jag förstår hur kul du måste ha haft när du gjorde paketöppningen inför alla på tåget![]()
Grattis! Fin klocka!
Grattis @Affe , roligt för dig. Hoppas den får kärlek nu med alla andra![]()
Absolut, jag hade gjort likadantHaha...svårt att låta bli, man får ta lite konstiga blickar, det är klart värt det så man kan greja med klockan på direkten!
Det ser ut som du gjort ett klippSjukt nöjd, efter jag tvättade den, så syns skicket ännu bättre!
![]()
Sjukt nöjd, efter jag tvättade den, så syns skicket ännu bättre!
![]()
Ser riktigt fin ut!!Sjukt nöjd, efter jag tvättade den, så syns skicket ännu bättre!
![]()
Sjukt trevlig klocka!
Bra pris också, även om det drog iväg lite.
Trevligt att träffa dig också!
Grattis![]()
Detsamma, kul och få ett ansikte på avataren, du fick ju också med dig något hem har jag för mig!
Grattis! Trevlig modell med snygg och lite ovanlig tavla. Sen r-serie är tillverkad 87/88.
Ingen förväntar väl sig att du skall ta fram hela paketet under tågresan, metoo-varning.Hehe...om jag hade, flickan motsvarande sida , stirrade och pratade med någon polare! Kändes som hon sa något väl valda ord när jag börja ta fram hela paketet!
Alltså, wow. Skicket!Sjukt nöjd, efter jag tvättade den, så syns skicket ännu bättre!
![]()
Har en skokartong med gamla böcker i källaren. Ska kolla om jag hittar några som passar. Ska dom vara tryckta på engelska?Tackar, ja, jag har märkt det, dom 15010 som man ser har antingen silvertavlan med matchande stavindex samt den blå tavlan!
Du vet inte va det ska vara för böcker till denna?!
Grymt skick! Stort grattis, och alltid kul att stöta på dig!Sjukt nöjd, efter jag tvättade den, så syns skicket ännu bättre!
![]()
Riktigt trevlig,
Återkom hur du upplever storleken efter lite användande!
Grymt skick på den![]()