Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen! Jag ser det som ett steg i rätt riktning för att våga gå 2-tons i framtidenSnyggt, guldindex på svart tavla är ju riktigt mumma![]()
Tackar!Grattis!
Tackar! Tänkte på dig när jag tog den bilden på lilla lappen
Grattis till senaste feta damen också, så sjukt grym!
Snyygt! Var Rolex plånböcker verkligen sådär små o netta -84 eller är det ett modernare medskick? Har du lume kvar i visarna?
ReferensOk, tyckte det såg ut att vara kreditkortsstorlek.
TackGrattis , jätte vacker klocka , fint när det är komplett Box, papper, mm
Missade lumen, nej den är död!Snyygt! Var Rolex plånböcker verkligen sådär små o netta -84 eller är det ett modernare medskick? Har du lume kvar i visarna?
Har läst att lumen räcker 10-12 år. Kan ha fel, men helst inteUndrar hur länge lumen räcker, ska starta en tråd...
Kul, grattis! Släng in en bild på din ocksåGrattis! Ser jättefin ut, jag har själv nyligen köpt en DJ 16030, också från 1984.![]()
Jag tackar inte nej till att hora ut lite bilder i första taget.Kul, grattis! Släng in en bild på din också![]()
Tror det är ganska lika, kan fixa bild imorgon!Jag tackar inte nej till att hora ut lite bilder i första taget.
![]()
![]()
Hur är din länk förresten? Skulle vara kul att jämföra stretchen på en från motsvarande år.
![]()
Haha smidigtBra tråd! Vet jag precis vart jag ska vända mig den dagen jag vill ha en DJ årsklocka![]()
Tack så mycket!riktigt fin, kul med svensksåld! gratulerar!