Vet inte faktiskt. Men de kan iaf garantera att de tar 2000kr för jobbet2000kr? Garanterar de täthet på en så gammal klocka? Tycker mig läst att inte alla service center gör det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte faktiskt. Men de kan iaf garantera att de tar 2000kr för jobbet2000kr? Garanterar de täthet på en så gammal klocka? Tycker mig läst att inte alla service center gör det
Stort tack! Ja blir mer och mer exalterad över klockan faktiskt!Grattis! Det är något magiskt över dessa klockor med plexi, matta tavlor och målade index. Du har hittat ett ex med extra magiNjut fullt ut av känslan och låt inte dome vs. superdom ta energi från denna njutning
![]()
Den där räkningen är nog inte rolig... Men tack för bilden på klockan, vi hoppas på att få så många bilder framöver på denDet är sexigt att betala skatt
/Göran Persson
![]()
Tack, jag tror att denna stannar.Stort grattis, hoppas denna stannar nu!
Vilken räkning?Den där räkningen är nog inte rolig... Men tack för bilden på klockan, vi hoppas på att få så många bilder framöver på den![]()
Hehe, ja de lasrade glasringen fint på min gammelranger.ABC Watchwerks kan sina grejor, trevligt!
Grattis
Hehe, ja de lasrade glasringen fint på min gammelranger.![]()
Menar du att den är lasersvetsad?Är ju trevligt när de fixar till nyskick bara det inte är lika dyrt som en orörd.
Menar du att den är lasersvetsad?
Skicket är inte lika bra som det ser ut på bilderna men det är säkert lasrat, även om det kanske var några år sedan.Menar du att den är lasersvetsad?
Tack, jag njuter i fulla drag. Den har varit på armen varenda dag sedan jag fick den. Det har blivit en shysst beaterSer fin-fin ut. Bara att njuta!
Tvärt om, det är ju ett läderbeklätt gummi.Bytt e bytt
Nu blev det ett förvisso lite dyrare Hirsch men å andra sidan så var det en lite nyare variant med gummi på undersidan.
Helt otroligt vad mjukt och följsamt det är!
![]()
![]()
Eeh... ok.Tvärt om, det är ju ett läderbeklätt gummi.
Nej! jag är supernöjd! Detta ska slitas på länge!Sorry. Funkar inte med sömmar, tycker jag. Framförallt kontrastsömmar. De är en styggelse.
På med ett handgjort vintageläder eller ett tropic.
Eeh, ja.Eeh... ok.
Fan, levt med denna missuppfattning hela livet!Eeh, ja.
Här är en bild på ett flygplan med hjul, inte en bil med vingar.
![]()