Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Och tack för rättelsen, 94010 som tillverkades ca 80-83 hade samma tavla som 76100.![]()
Tack! Tack för dina synpunkter på den innan affären ocksåKul att det blev deal!
Den är riktigt, riktigt vacker. Insertet är magiskt, och jag gillar patinan skarpt, den gör sig extra bra tillsammans med den blå tavlan.
Och lollipop är ju vägen att gå!
Fast 94010 är ju en no-date. Och har också lollipop. Så kanske blandade siffror fortfarande?
Tack! Tack för dina synpunkter på den innan affären också
Ja detta med referenserna verkar vara ett mörker, så här står det på tudorcollector.net
"Optically it is identical to the later 94110 (with triangle marker matté tritium dial) – however it had different hands – including a big bubble – hours hands which is quite distinct."
Det enda jag är livrädd för nu är att lysmassan ska trilla ur timvisaren![]()
Tack! Jag noterar detRiktigt härlig! En årsklocka till mig så hojta till när det är dags att sälja![]()
Tack för alla gratulationer! Har tyvärr inte kunnat bära den idag då länken är på tok för lång och det är lite pilligt att korta en vikt länk, ska fixa det i helgen. Här är resultat från gångtest och provtryckning från servicen i somras om nån tekniknörd skulle vara intresserad.![]()
Tänkte inte ens tanken och då gillar jag ändå nato. Säger nått om hur mycket jag gillar vikt oysterNato? Läder?
Tack! Släng gärna upp en bild eller två på din klocka här om du vill.Grattis!
Köpte själv en 76100 för några veckor sen!
Mycke trevlig klocka!
Snygg! Samma klocka på sista bilden? Inte samma timvisare iaf.