• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning x 2

JCE

Cartier
Den var rolig!

305:an är riktigt häftig och jag var mycket nära att skaffa en för ett år sedan. Gjorde det inte och det harmar lite med tanke på priset jag hade fått loss den för.

Undrar ifall det skulle ha slutat lika lyckligt för säljaren ifall det varit ombytta roller med en italiensk privatperson som köpare....:angel:
 

Sputniq

Panerai
Haha, märkligaste storyn på ett tag faktiskt. Man kan undra hur handlaren lyckades med detta? Inga småsummor vi talar om som han förväxlade :D

Hur som helst, grattis till en riktigt cool Panerai :)
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Haha vilken tabbe av säljaren. Skönt att de löste sig och att du nu har en fet Panna på armen istället!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Nu börjar man bli orolig vad man ska få i paketen som är på ingång. Tur att det löste sig till slut i alla fall. Grattis!
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Hahaha satan, lagom nojjig holländaren lär ha varit och säljaren lär ha varit!

Grattis, fin panna!:cigar:
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Hahah! Hur i hela världen kunde du inte gå under jorden med Daytonan? Hehe.... Grattis till Pam:en iaf!
 

plattfot

Rolex
Lätt hänt om man är lite förvirrad när man packar/skickar flera saker på en gång, men tar ändå udden av premiumkänslan...
Skönt att det ordnade sig - Grattis!
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Grattis lustig historia :)
Handlaren var nog inte den enda med hjärtklappning. Holländaren hade nog ganska bra handsvett han med :nailbiting:


Haha ser framför mig den förbannade Holländaren som packar upp pannan istället för den efterlängtade guldrollen!
Inget fel på pannan men det vore lite som att beställa en Ferrari och sedan kommer leverantören med en BMW! :D
 

Andreas777

Cartier
Haha ser framför mig den förbannade Holländaren som packar upp pannan istället för den efterlängtade guldrollen!
Inget fel på pannan men det vore lite som att beställa en Ferrari och sedan kommer leverantören med en BMW! :D

Jag kände lite lika, beställa en herrklocka och få en dam klocka för en 2hundring... (en fiat 500 i guld)
 
D

Deleted member 124

Guest
Vilken ful Rolex! Och vilken fin Panerai! Bra att det ordnade upp sig för dig.
 
Topp