Då var det dags igen. Efter en lång väntan över helgen så visade postens spårningssida att paketet anlänt till utlämningsstället. Avin orkar man ju inte vänta på, så iväg med mobilen och id i högsta hugg.
Väl hemma:
Nu blev alternativen för vad det kan vara betydligt mindre, men ändå finns kanske en viss spänning kvar för er läsare
Loppisfyndet, en gammal rakkniv, fick agera bubbelplastsprättare.
Ja, nu kan ju alla läskunniga konstatera vad det handlar om
TADAAA, en 14060, 91a, i kanonskick.
Detta är min första Rolex, och ja, det känns att den är ett riktigt hantverk. Den känns otrolig välbyggd och jag gillar verkligen symmetrin och den "rena" tavlan, när datumet är borta.
Den kom utan länk, men det ska införskaffas. Tills dess får den sitta på något av mina hemmagjorda band. Vilket tycker ni passar bäst?
Ett stort tack till Fernando (SWECO) för en väldigt smidig affär, och för att klockan var som utlovat.
Lite avslutande bilder:
Väl hemma:

Nu blev alternativen för vad det kan vara betydligt mindre, men ändå finns kanske en viss spänning kvar för er läsare

Loppisfyndet, en gammal rakkniv, fick agera bubbelplastsprättare.

Ja, nu kan ju alla läskunniga konstatera vad det handlar om

TADAAA, en 14060, 91a, i kanonskick.
Detta är min första Rolex, och ja, det känns att den är ett riktigt hantverk. Den känns otrolig välbyggd och jag gillar verkligen symmetrin och den "rena" tavlan, när datumet är borta.
Den kom utan länk, men det ska införskaffas. Tills dess får den sitta på något av mina hemmagjorda band. Vilket tycker ni passar bäst?
Ett stort tack till Fernando (SWECO) för en väldigt smidig affär, och för att klockan var som utlovat.
Lite avslutande bilder: