2,4kg, tunga paket är bra!skickat med postnord.![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2,4kg, tunga paket är bra!skickat med postnord.![]()
![]()
Tungt!skickat med postnord.![]()
![]()
Håller med, anarki! Julklappar ska öppnas på Trettondedag jul.Ni kan väl för faaaan inte öppna er julklappar innan julafton!?!?!? Ren anarki!
Idag kom brevbäraren med ett paket
![]()
En väldigt fin klockförvaring kom tomten med.
![]()
Snacka om att jag blev förvånad när jag öppnade, den var ju fylld med godsaker också !!![]()
![]()
2 natoband och en cool liten mekanisk dressare från seiko
![]()
Tack så hemskt mycket secret santa och tack KS för ett grymt forum. God Jul och gott nytt år på er alla !![]()
Idag kom brevbäraren med ett paket
![]()
En väldigt fin klockförvaring kom tomten med.
![]()
Snacka om att jag blev förvånad när jag öppnade, den var ju fylld med godsaker också !!![]()
![]()
2 natoband och en cool liten mekanisk dressare från seiko
![]()
Tack så hemskt mycket secret santa och tack KS för ett grymt forum. God Jul och gott nytt år på er alla !![]()
Idag väntade ett paket till! Ni är verkligen för snälla och helt fantastiska!
![]()
Vad kan det vara den här gången?
![]()
Va en till! Wow! Tack så jätte mycket än en gång för denna fatastiska klocka! Helt
![]()
Måste verkligen ha varit snäll i år! Och en än gång tack så jätte mycket!
Hahahaha! Skämt å sido kan man verkligen tro detHar du fixat så du får alla paket?
Skämt åsido. Bra styrt i år!![]()
Ser ut som ett underlägg. Perfekt för fredagswhiskynEtt armband, ett klockställ men vad är pp märket för något?
Eller på ett nato. Det närmsta man skulle komma att bära pp.Ser ut som ett underlägg. Perfekt för fredagswhiskyn
Helt riktigt.Ser ut som ett underlägg. Perfekt för fredagswhiskyn
Stort grattis! En sån har jagVar bort rest över helgen så när jag kom hem i söndags väntade det paket i brevlådan
![]()
Där i låg en rulle bubbelplast och en jul hälsning.
![]()
Dags att börja rulla upp.... Det är definitivt en klocka! Men vilken
![]()
En helt otrolig Seiko kronograf! Blev helt ärligt stum, det här är bara för mycket!
JÄTTE STORT TACK!
![]()
Den gör sig även skit bra på phoenix bondnato
![]()
Jätte stort tack än en gång!
Kram
Daniel
Riktigt härlig klockaStort grattis! En sån har jag![]()
ÖPPNA!Jag har paket!!![]()
![]()