DB15
Silver
håller med! helt otroligtHar inte skickat iväg mitt ännu.. tur var väl det.... haha vilka paket folk skickar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
håller med! helt otroligtHar inte skickat iväg mitt ännu.. tur var väl det.... haha vilka paket folk skickar...
håller med! helt otroligt![]()
Lägg ner din finaste klocka så är det löstHar lite ångest. Hahaha. Vad ska man hitta på
Är det inte för smalt?Har bytt till ett utav de nya banden som jag fick , tycker själv att det funkar, vad tycker ni? Passar perfekt för stranden , dessutom är originalbandet i läder så jag är nöjd.![]()
![]()
![]()
![]()
Jo, 20mm istället för 22 men jag kommer att använda det ändå som en fin gest mot den som skickade. Speciellt på sommaren när man är på stranden och badar.Är det inte för smalt?
Applåder!Produktiv dag för tomtens nissar... Synd att de fortfarande flera dissar....
Med ojojoj, den som väntar på något gott.... Kommer tids nog skymta något blått...
hmm, vad är det? ett rekommenderat paket... Är det till mig? oops det smet...
Flera blir lyckliga ooo´h varje dag.... Förhoppningsvis snart... så även jag!
Många har varit snälla, goda som få... flera får ett paket, @Daniel Cruz Vera fick två...
Fyller whisky till bredden i tomtens kopp... Går och lägger mig med längtan och full av hopp....
Den där var ju grym!Låg ett paket i brevlådan igår!
![]()
Undrar just vad som kan finnas där i...
![]()
Låter ungefär som en liten maracas om man skakar försiktigt
![]()
Ser dock inte ut som någon maracas...
![]()
En dinka! Måste ha varit snäll i år
![]()
![]()
Obligatoriska handledsskottet
![]()
Fick även ett par armband och en länk till klockan
Stort tack till hemliga tomten!
(Ber om ursäkt för ytterst dassiga bilder, tagna med en telefon som desperat greppar tag i sista halmstrået)
Den va fin du!Låg ett paket i brevlådan igår!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Ber om ursäkt för ytterst dassiga bilder, tagna med en telefon som desperat greppar tag i sista halmstrået)
Jag var med för något år sedan, hade ågren hela julen!!!Folk går så sjukt all in. Tur att jag inte gick med och skickade typ ett nato, hade fått grym ångest.![]()
Låg ett paket i brevlådan igår!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha nästan, i köket just innan jag gav mig på att rensa avloppet till badkaret.och ännu mer över bilderna! Fotograferat i bastun?![]()
Najs! Ser lite ut som en Explorer.Låg ett paket i brevlådan igår!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()