Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En riktigt bra bokPaket från nordpolen låg i brevlådan idag.![]()
En bok, en liten rackare och goda choklader.![]()
Tack secret santa
Blir perfekt under julledighetenEn riktigt bra bok![]()
Tror min tomte har glömt att skicka grejer??
Det är ju flera dagar kvar, lugna ned erTror min tomte har glömt att skicka grejer??
Hoppet har inte lämnat mig heltDet är ju flera dagar kvar, lugna ned er![]()
#prayforSSDet är fortfarande 3 arbetsdagar kvar, jag har fortfarande hopp![]()
Nej, fy Fabian! En Final Fantasy-Seiko? Vem tusan ger bort en sån? Galet! Stort grattis till den rariteten!Så kom äntligen paketet!
Stort är det i alla fall...
![]()
Fint läder! Perfekt att pyssla med under julledigheten.
![]()
En grym Seiko "Final Fantasy". Undrar hur många mm i omkrets?
![]()
Och kanske bäst av allt... en KS-pin! (fäst på ytterligare en lädergrej till slöjdandet).
![]()
Stort tack för en genomtänkt och mycket uppskattad present![]()
Jag som föräldraledigt brukar traska in på posten vid 10-13, då är det ingen i köKollade lite med posten via Mail och tydligen så är trycket helt löjligt hög i år, som exempel va jag och hämta ett paket igår. de va 80 nummer före mig i kön och fick vänta i lite mer än 1 timme :/
åh va nice! Var där vid 1800 kom därifrån 1900ishJag som föräldraledigt brukar traska in på posten vid 10-13, då är det ingen i kö
Väntar dock fortfarande på paket och har heller inte sett mitt paket öppnas än![]()
Tänk om någon får en fittöppnare igen. Då vill man inte sitta inför hela släkten på julafton.Still waiting
Men för böveln, öppna före julafton!?![]()