Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, så kan man ju se det. Nu är det stillat i nån kvart eller så, sen på nästa fix bara.Snorfin! Grattis som fan! Men det är väl som att gratulera en horsare till morgonfixen.
Schysst med finlänk och insert också.
Håller på att försöka köpa tillbaka min tidigare Railmaster nu. Då lär @Aurum börja jubla får man antaFin! Imponerande hur du gång på gång bärgar hem omegor som får en att svettas i handflatorna...
Långt köpstopp! Stackare, måste ha varit tuffa timmar...Håller på att försöka köpa tillbaka min tidigare Railmaster nu. Då lär @Aurum börja jubla får man anta
Well, ring han då om du så gärna vill ha denLångt köpstopp! Stackare, måste ha varit tuffa timmar...
PS Railmastern ska jag ha. Den passar faktiskt bäst hos mig av alla 8000 medlemmar här på Ks.
Well, ring han då om du så gärna vill ha de
Vem? Trodde den försvann utrikes eller nåt. Har inte sett den sen de 48timmarna du spamade forumet med bilder på denWell, ring han då om du så gärna vill ha den
Precis! Jag sitter med alla korten så du kan inte få den på annat sätt än genom migVem? Trodde den försvann utrikes eller nåt. Har inte sett den sen de 48timmarna du spamade forumet med bilder på den
jaja! Jag mena att jag vill ha den när du tröttnar på den nästa gång.Precis! Jag sitter med alla korten så du kan inte få den på annat sätt än genom mig
Han vill inte sälja så vi kan sluta funderajaja! Jag mena att jag vill ha den när du tröttnar på den nästa gång.
Nyköp säger du, då går du ju bet härStort grattis!
Jag bor i Östersund tre veckor till och har en farlig kombination av nyköpsabsitens och djupa fickor. Just sayin'
Ny för migNyköp säger du, då går du ju bet här
Självklart. Men kön har börjat ringa lång redan..Ny för mig