• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paket! Omega SM300 14755

Donkii

Boushh
2-Faktor
Mycket mysig! Grymt skick.
Du har en osedvanlig förmåga stt hitta fina ur.
Hänger inte med - förstod ju att det skulle hända, men hade inte förstått att 910an lämnat. Blev den kvar på forumet?

Jag tror det handlar lite om att mitt intresse har gått från att hitta en bra deal till att faktiskt köpa klockor jag innerligt är intresserade av och köpa klockor i sällsynt gott skick. Det måste få kosta och om man ska bli riktigt nöjd så lär prislappen hänga med..
Flightmastern försvann till England. Fick en sällsynt bra deal på den och jag stod mitt i en budgivning så jag fick låta den gå. Blev aldrig helt kompis med länken.
 

PatrikN

Omega
Underbart vacker! Oavsett hur lång kön blivit vad gäller en eventuell försäljning så ställer jag mig gladeligen i den, listan kan endast göras längre. ;)
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Då vill man ju ha 7912 länken också.
Det blev inget köp av stugan då besiktningen slog ned på ett antal saker, så nu kan man handla igen :)
Helt klart att länken lyfter Railmastern, misstänker att de är svårfunna och riktig hårdvaluta?
Tråkigt att höra med stugan även om det öppnar möjligheter för klockdumheter;)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Helt klart att länken lyfter Railmastern, misstänker att de är svårfunna och riktig hårdvaluta?
Tråkigt att höra med stugan även om det öppnar möjligheter för klockdumheter;)
Inte helt enkelt. Länk tillsammans med no.6 ändlänkar är inte billiga idag. Nästan så man har tur om man hittar det setet under 20k.
 

Patrik J

Rolex
10k usd för en 2913 med lollipop och länk börjar nästan kännas rimligt numera. Och ska man vara uppriktig så är Railmastern en ganska tråkig klocka, trots allt - även om det var ett kanonfint exemplar. Jag röstar på Seamastern, med andra ord. :D
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
10k usd för en 2913 med lollipop och länk börjar nästan kännas rimligt numera. Och ska man vara uppriktig så är Railmastern en ganska tråkig klocka, trots allt - även om det var ett kanonfint exemplar. Jag röstar på Seamastern, med andra ord. :D
Kanske är så att jag inte vant mig vid tanken än. Tavlan såg inte jätte kul ut på 2913..men det är kanske så att man borde hoppa på 2913 och inte 14755an som jag redan haft.
 

Patrik J

Rolex
Kanske är så att jag inte vant mig vid tanken än. Tavlan såg inte jätte kul ut på 2913..men det är kanske så att man borde hoppa på 2913 och inte 14755an som jag redan haft.
Tittade lite noggrannare på den nu. Tavlan tycker jag är riktigt charmig. Däremot var ju inte bezel-fixet det vackraste, precis. Och boetten ser ut att ha lite väl uttalade bevels. … fan, jag ändrar mig, tror jag. :oops:
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Tittade lite noggrannare på den nu. Tavlan tycker jag är riktigt charmig. Däremot var ju inte bezel-fixet det vackraste, precis. Och boetten ser ut att ha lite väl uttalade bevels. … fan, jag ändrar mig, tror jag. :oops:
Railmastern och SM300 ser ut att ha gått igenom samma fix vad gäller boetten.. men jag gillar de båda :)
 
Topp