Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen erfarenhet men alltid när det låter för bra så är det precis så...En fråga under samma ämne. När man googlar panerai rubber strap så dyker en sida som heter Etsy upp. De säljer band som i mina ögon ser ut som panerai original.
Kostar drygt 400 plus avg för bara band och drygt 600 för band och lås. Det låter för bra för att vara sant och min fråga är om någon har erfarenhet av den sidan?
Allt gott,
De är inte äkta och vi jämförde ett sådant band med original för några år sedan. Annan känsla och lukt, till det sämre, på gummit.En fråga under samma ämne. När man googlar panerai rubber strap så dyker en sida som heter Etsy upp. De säljer band som i mina ögon ser ut som panerai original.
Kostar drygt 400 plus avg för bara band och drygt 600 för band och lås. Det låter för bra för att vara sant och min fråga är om någon har erfarenhet av den sidan?
Allt gott,
Testat fejk gummi. Det var en riktig damm magnet. Allt skräp i luften sögs till bandet.Håller med. Dock ser sidan och upplägget ut att vara legit... Jag får kanske vara testpilot. 176 går fö, utmärkt![]()
Ja oh ja. Det är precis så. Finns på exempelvis eBay också.Det låter alltså som att man säljer kopior helt öppet på nätetoch att det pågått länge.
Det är samma sak med många många många många många andra märken, både klockmärken och annat, tyvärr.Så naiv man kan vara, jag trodde inte att det kunde ske så öppet. Man lär så länge man lever.
En fråga under samma ämne. När man googlar panerai rubber strap så dyker en sida som heter Etsy upp. De säljer band som i mina ögon ser ut som panerai original.
Allt gott,
De är inte äkta och vi jämförde ett sådant band med original för några år sedan. Annan känsla och lukt, till det sämre, på gummit.
Etsy är en samlingssajt för handlare, framförallt de som själva gör saker och inte återförsäljare. Så sajten är legit men handlarna behöver inte vara det.
Det är inte ens gummi, det är silikon. Därför det fastnar damm och är sladdrigt. Möjligt att vissa har någon form av gummiblandning i sig.Testat fejk gummi. Det var en riktig damm magnet. Allt skräp i luften sögs till bandet.