Grym! Stort grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym! Stort grattis
Riktigt snyggt! Grattis!!
Wow, stort grattis!
Hahaha sjukt bra!
Fin, grattis!
Det där bandet var ju stenhårt coolt på riktigt!
Fick inspiration av @NorrlandDet där bandet var ju stenhårt coolt på riktigt!
Riktigt coolt band…!
TackRiktigt coolt band…!
Så var det dags igen.. Med den magiska 520 såld har det varit tomt på Radiomirs i min samling. Det var också ett gäng år sedan jag hade en wirelug-Rad, då i form av 380 i 45mm.
Denna pjäs gör sig således väldigt bra här hemma.. Jag talar om ingen mindre än den numera klassiska PAM232
Stort grattis till en grym Radiomir! Jag har haft en så jag vet.Så var det dags igen.. Med den magiska 520 såld har det varit tomt på Radiomirs i min samling. Det var också ett gäng år sedan jag hade en wirelug-Rad, då i form av 380 i 45mm.
Denna pjäs gör sig således väldigt bra här hemma.. Jag talar om ingen mindre än den numera klassiska PAM232
Så bra, stort grattis igenSå var det dags igen.. Med den magiska 520 såld har det varit tomt på Radiomirs i min samling. Det var också ett gäng år sedan jag hade en wirelug-Rad, då i form av 380 i 45mm.
Så var det dags igen.. Med den magiska 520 såld har det varit tomt på Radiomirs i min samling. Det var också ett gäng år sedan jag hade en wirelug-Rad, då i form av 380 i 45mm.
Bra att den kommer till användning, förhoppningsvis mer än den gjort hos mig.Så var det dags igen.. Med den magiska 520 såld har det varit tomt på Radiomirs i min samling. Det var också ett gäng år sedan jag hade en wirelug-Rad, då i form av 380 i 45mm.
Grattis!!Så var det dags igen.. Med den magiska 520 såld har det varit tomt på Radiomirs i min samling. Det var också ett gäng år sedan jag hade en wirelug-Rad, då i form av 380 i 45mm.
Kul! Grattis! Sitter riktigt bra!Så var det dags igen.. Med den magiska 520 såld har det varit tomt på Radiomirs i min samling. Det var också ett gäng år sedan jag hade en wirelug-Rad, då i form av 380 i 45mm.
Snyggt en riktigt bra Radiomir, kanske t.o.m. den bästa…Så var det dags igen.. Med den magiska 520 såld har det varit tomt på Radiomirs i min samling. Det var också ett gäng år sedan jag hade en wirelug-Rad, då i form av 380 i 45mm.
Köp en 390 och hjälp mig på min väg mot en vit subBra att den kommer till användning, förhoppningsvis mer än den gjort hos mig.
Jag står nu helt utan panna för första gången sedan 2019.. något måste göras.
Snygg!Så var det dags igen.. Med den magiska 520 såld har det varit tomt på Radiomirs i min samling. Det var också ett gäng år sedan jag hade en wirelug-Rad, då i form av 380 i 45mm.
Stort grattis till den godingen!Så var det dags igen.. Med den magiska 520 såld har det varit tomt på Radiomirs i min samling. Det var också ett gäng år sedan jag hade en wirelug-Rad, då i form av 380 i 45mm.
Grattis! Hoppas du håller vad du lovar med bättre bilderNu va det min tur
Efter att varit pannalös ett tag så gick det inte längre, behövde en. Ville ha med dubbelkupat glas, DNA och något roligt. Det kom ut en för ett tag sen på KS men försvann lika snabbt igen.
Men tackar @azcii för att han inte tvekade en sekund på att sälja den när jag hörde av mig
Håll till godo:
Kommer fler bilder på klockan i bättre ljus vill jag lova
Grattis till en super pannaNu va det min tur
Efter att varit pannalös ett tag så gick det inte längre, behövde en. Ville ha med dubbelkupat glas, DNA och något roligt. Det kom ut en för ett tag sen på KS men försvann lika snabbt igen.
Men tackar @azcii för att han inte tvekade en sekund på att sälja den när jag hörde av mig
Håll till godo:
Kommer fler bilder på klockan i bättre ljus vill jag lova