Tack. Det hade jag faktiskt ingen aning om . Ska kolla om det ligger något plexi kvar i.Extra plexiglas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Det hade jag faktiskt ingen aning om . Ska kolla om det ligger något plexi kvar i.Extra plexiglas
Nice! Ws!Efter att ha testat Sub PAM1226 så fick du bli en Luminor PAM560
Här kommer en wristshot i helkass belysning. Bytte direkt till läderNice! Ws!
Grattis!Efter att ha testat Sub PAM1226 så fick du bli en Luminor PAM560
Grattis!Unboxar lite. 112...
Grattis!Unboxar lite. 112...
Stort grattis!Unboxar lite. 112...
Stort grattis; 390 är en underbar referens!Zero fick lämna väldigt snabbt, men det finns skäl till det. Fick möjlighet att byta upp mig mot en referens jag alltid velat testa. Älskade 372. Base tavla, guldvisare. Aldrig helt bekväm med 47mm tyvärr... Men vad är då det närmaste man kommer i 44mm? Jo, 390 såklart. Första intrycket är mycket bra. Ser fram emot att se tavlan i solljus, men även i decembermörkret känns den väldigt varm. Brun tavla, ecru-lume och guldvisarna är bara sjukt bra helt enkelt. Hela paketet med stora boxen är en väldigt bra presentation.
Riktigt bra. Ska bli kul att se fina bilder på denna.Zero fick lämna väldigt snabbt, men det finns skäl till det. Fick möjlighet att byta upp mig mot en referens jag alltid velat testa. Älskade 372. Base tavla, guldvisare. Aldrig helt bekväm med 47mm tyvärr... Men vad är då det närmaste man kommer i 44mm? Jo, 390 såklart. Första intrycket är mycket bra. Ser fram emot att se tavlan i solljus, men även i decembermörkret känns den väldigt varm. Brun tavla, ecru-lume och guldvisarna är bara sjukt bra helt enkelt. Hela paketet med stora boxen är en väldigt bra presentation.
GrattisZero fick lämna väldigt snabbt, men det finns skäl till det. Fick möjlighet att byta upp mig mot en referens jag alltid velat testa. Älskade 372. Base tavla, guldvisare. Aldrig helt bekväm med 47mm tyvärr... Men vad är då det närmaste man kommer i 44mm? Jo, 390 såklart. Första intrycket är mycket bra. Ser fram emot att se tavlan i solljus, men även i decembermörkret känns den väldigt varm. Brun tavla, ecru-lume och guldvisarna är bara sjukt bra helt enkelt. Hela paketet med stora boxen är en väldigt bra presentation.
Grattis!!Zero fick lämna väldigt snabbt, men det finns skäl till det. Fick möjlighet att byta upp mig mot en referens jag alltid velat testa. Älskade 372. Base tavla, guldvisare. Aldrig helt bekväm med 47mm tyvärr... Men vad är då det närmaste man kommer i 44mm? Jo, 390 såklart. Första intrycket är mycket bra. Ser fram emot att se tavlan i solljus, men även i decembermörkret känns den väldigt varm. Brun tavla, ecru-lume och guldvisarna är bara sjukt bra helt enkelt. Hela paketet med stora boxen är en väldigt bra presentation.
Den är riktigt bra. Hade jag inte haft 372:an är detta nog förstahandsvalet som 44mm.Zero fick lämna väldigt snabbt, men det finns skäl till det. Fick möjlighet att byta upp mig mot en referens jag alltid velat testa. Älskade 372. Base tavla, guldvisare. Aldrig helt bekväm med 47mm tyvärr... Men vad är då det närmaste man kommer i 44mm? Jo, 390 såklart. Första intrycket är mycket bra. Ser fram emot att se tavlan i solljus, men även i decembermörkret känns den väldigt varm. Brun tavla, ecru-lume och guldvisarna är bara sjukt bra helt enkelt. Hela paketet med stora boxen är en väldigt bra presentation.