Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Grattis!!Slog till på PAM01085 LUMINOIR BLU MAREhos Krons i helgen så nu är man åter med Panna
Mycket bra...grattis!Slog till på PAM01085 LUMINOR BLU MARE hos Krons i helgen så nu är man åter med Panna
Grattis!Slog till på PAM01085 LUMINOR BLU MARE hos Krons i helgen så nu är man åter med Panna
Grattis till den!Äntligen! Pam587
Sjukt nöjd.
- En av de bästa!Äntligen! Pam587
Sjukt nöjd.
Grattis! Den är riktigt braÄntligen! Pam587
Sjukt nöjd.
Snyggt! Den satt ju finemang på dig också. En keeper!Äntligen! Pam587
Sjukt nöjd.
Tack. Hoppas definitivt på kreeper. Den är i kanonskick och mer magisk tavla, kan inte slita blicken från den.Snyggt! Den satt ju finemang på dig också. En keeper!
Stort grattis! Den är magiskÄntligen! Pam587
Sjukt nöjd.
Läcker. Skulle man kunna säga att detta är en 372 med i Radiomir boett?Äntligen! Pam587
Sjukt nöjd.
Andra visare och Marina Militare istället för Luminor Panerai.Läcker. Skulle man kunna säga att detta är en 372 med i Radiomir boett?
Alltså var jag inte ens i närheten. Hur kunde jag missa dessa detaljer tack för svar.Andra visare och Marina Militare istället för Luminor Panerai.
673 är en Luminor med samma tavla och visare som 587.
Men jo, typ så. Du var väldigt näraAlltså var jag inte ens i närheten. Hur kunde jag missa dessa detaljer tack för svar.
Det finns många här som har bättre koll men jag har förstått det som att det är en re-issue av en modell från 1947. Fast originalet hade verk från Rolex. 1947 var före kronskyddet togs fram om jag förstått det rätt.Läcker. Skulle man kunna säga att detta är en 372 med i Radiomir boett?
Det finns många här som har bättre koll men jag har förstått det som att det är en re-issue av en modell från 1947. Fast originalet hade verk från Rolex. 1947 var före kronskyddet togs fram om jag förstått det rätt.
Originalet som bara gjordes för marinen lär väl kosta som en villa antar jag
6154 är boetten som 587 (och 662 m.fl.) är tänkt att efterlikna.Jag minns inte om det är 6152 eller 6154 som härmas. Året är 1954 i alla fall. Det är lite skillnad mellan de två modellerna. 6152 var den man satte kronskydd på några år senare (6152/1).
Det finns många här som har bättre koll men jag har förstått det som att det är en re-issue av en modell från 1947. Fast originalet hade verk från Rolex. 1947 var före kronskyddet togs fram om jag förstått det rätt.
Originalet som bara gjordes för marinen lär väl kosta som en villa antar jag
Jag minns inte om det är 6152 eller 6154 som härmas. Året är 1954 i alla fall. Det är lite skillnad mellan de två modellerna. 6152 var den man satte kronskydd på några år senare (6152/1).
Spännande läsning dock lite rörigt att hänga med6154 är boetten som 587 (och 662 m.fl.) är tänkt att efterlikna.
Nix, 587 är tänkt efterlikna 6152/1 utan kronskydd. 6154 har en annan boett.6154 är boetten som 587 (och 662 m.fl.) är tänkt att efterlikna.
Tack! Den tjocka bruna boken tyckte jag sa tvärtom men det var inte helt lättolkat.Nix, 587 är tänkt efterlikna 6152/1 utan kronskydd. 6154 har en annan boett.
Winning Icons at Phillips
Phillips’s highly anticipated “Winning Icons – Legendary Watches of the 20th Century” auction will take place in New York on October 26, 2017. Paul Newman’s very own Rolex D…perezcope.com
Scrolla ner till Lot 39, Panerai 6152/1, 124530
Anledningen till att jag vet det är för att jag forskade som fan innan jag köpte min 587 för några år senTack! Den tjocka bruna boken tyckte jag sa tvärtom men det var inte helt lättolkat.
Din som i samma som ovan?Anledningen till att jag vet det är för att jag forskade som fan innan jag köpte min 587 för några år sen
Osäker, tror min gamla gått runt rätt mycket sen jag hade den... Men inte omöjligt!Din som i samma som ovan?
Fan snart 5 år sen jag köpte den.. Time fliesAnledningen till att jag vet det är för att jag forskade som fan innan jag köpte min 587 för några år sen
Och ändå är du fortf 27... konstigt det därFan snart 5 år sen jag köpte den.. Time flies
Jag köpte min av Storiesotime, dvs Aleks o Aquaracer. Är ingen expert men synes väldigt lite använd baserat på skick, band, plasten kvar på baklock mm.Osäker, tror min gamla gått runt rätt mycket sen jag hade den... Men inte omöjligt!
Den som du och jag plus några till haft bor numera i Oslo hos ErlandOsäker, tror min gamla gått runt rätt mycket sen jag hade den... Men inte omöjligt!
Grattis till en riktigt snygg klocka. Nyfiken på vad det är i den runda lilla plastburken? Grattis tillÄntligen! Pam587
Sjukt nöjd.
Extra plexiglasGrattis till en riktigt snygg klocka. Nyfiken på vad det är i den runda lilla plastburken? Grattis till