• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pappi

hasselnot

Cartier
2-Faktor
Sålde en klocka F2F till pappi. Snabbt, smidigt och okomplicerat. Kommer säkerligen göra affärer med honom igen! 100% goodguy! :)
 

EssexX

Panerai
2-Faktor
Sålt F2F till pappi vilket var ett rent nöje. Seriöst och hur smidigt som helst. Gör gärna fler affärer framöver.
 

matalm

Cartier
Köpte en Seiko sumo av Pappi. Snabbt o bra bemötande per PM. Packade klockan omsorgsfullt och väl uppackad visade sig klockan stämma perfekt med beskrivningen. Goodguy helt enkelt!
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Jag och @Pappi har bytt klockor och lite pengar åt mitt håll på distans. En mycket bra erfarenhet för min del. Ärlig och bra kommunikation och snabbt beslut utan strul. Hoppas han blir lika nöjd! 100% good guy.
 

Sorglös

Breitling
2-Faktor
Jag har köpt en IWC Aquatimer 2000 av Pappi, och kunde inte vara nöjdare. Snabbt, smidigt, proffsigt och pålitligt. Handla av Pappi med förtroende.
 
Topp