• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Parabellum

Comtainer

Omega
Köpt en PO. Varan skickades direkt, var perfekt förpackat och precis som i beskrivningen!

Snabba svar och trevlig, goodguy helt klart.:)
 

don.h

Cartier
Köpte en klocka av. Som tidigare nämnts är det en bra och trevlig kille att ha och göra med.
supernöjd med både klocka och affär.

goodguy!
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
gjort en säljes/bytes affär i 70 tkr klassen. Trevlig o bra kommunikation. Snabb betalning. Solklar Goodguy! :)
 

Björklund

Panerai
Köpte en PO 8500 av Parabellum. En av de smidigaste och snabbaste affärerna jag varit med om. Så här ska det gå till! Rekommenderas varmt!
 

sveol

Cartier
Köpte en klocka i 70k klassen av Parabellum utan konstigheter. Levererad till dörren! En goodguy.
 

Redrum

Omega
2-Faktor
Köpt en Omega SMPc av Parabellum.
Trevlig och jättesmidig affär. Rekommenderas varmt! 100% goodguy
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde en Seiko, vi mötes upp men Swish strulade, han fick ta med sig klockan och lovade att ordna betalningen senare, en person när du träffar och du känner direkt med magkänslan att han är ärlig.
Några timmar senare hör han av sig och allt är ordnat.
100% Goodguy och trevlig person :)
image.jpeg
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Parabellum förmedlade en omega 2254.50 åt mig via en av sina vänner. Superbra kontakt och mycket smidig affär med han kompis!:)
 

joheng

Omega
Sålde en SKX009 till Parabellum, det gick mycket smidigt till och jag blev väldigt trevligt bemött då detta var min första affär här på KS. Har inget annat än positiva ord att säga!
 

Antonovich

Breitling
Köpte klocka på fredag eftermiddag, efter tömning av postlådan. Parabellum anstränger sig för att få iväg klockan snabbt och visst, måndag eftermiddag ligger den i min brevlåda och väntar.

Snabb leverans och korrekt beskrivning, som många innan mig skrivit: good guy!
 

Crispie

Rolex
Har träffat och sålt klocka till denna Goodguy, skulle gärna göra affärer igen och rekommenderar andra att göra detsamma! trevligt och enkelt!
 

kvarre

Cartier
2-Faktor
F2F affär genomfördes idag med denna trevliga och 100% Goodguy.
Min första affär på forumet och den blev otroligt smidig och snabb på grund av en mycket trevlig säljare!
Rekommenderar starkt @Parabellum !
 

Strauss

Omega
2-Faktor
Köpte en Sub av Parabellum idag och hade en trevlig pratstund som bonus till Subben. 100% Good Guy!
 
Topp