• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Parabellum

VanDusen

Rolex
2-Faktor
Sålde ett läderband från Oleg Stepenko till Parabellum, f2f affär på mitt jobb. Trevlig kille. Rekommenderas varmt
 
Köpte en klocka i 40-50k-klassen f2f av denna mycket trevliga herre. Väldigt snabb på att svara och hanterade allt på ett sätt som gjorde att jag som förstagångsköpare över forumet kände mig väldigt bekväm med affären. Skicket var som utlovat och det blev även en trevlig pratstund vid genomförandet som genomfördes smidigt och utan stress.

Kan bara varmt rekommendera Parabellum och skulle inte tveka att genomföra fler affärer med honom!
 
Köpt en Speedmaster av @Parabellum.
Blixtsnabb och trevlig kommunikation!
Affär gjordes F2F, men i backluckan på en blåsig P-plats i förortsdjungeln pga Corona-tiderna (...undrar vad folk trodde vi höll på med egentligen :nailbiting:).
Superbra säljare! +++++
 

M26

Rolex
2-Faktor
Sålt en Rolex F2F till @Parabellum. Mycket sympatisk, genomtrevlig och rakt igenom genuin från första kontakt till avslut. Måste vara en av de absolut trevligaste bäst genomförda affärer jag varit med om. Två timmars grymt eftersnack var grädde på moset. Alla tummar upp och hoppas på att få göra fler affärer i framtiden! 110% Good Guy!!
 

ChrisQ

Omega
Råkade ivrigt skriva till honom angående en annons på ett gummi som var tillbakadragen, insåg snabbt mitt misstag och bad om ursäkt. Sedan fick jag frågan om jag fortfarande var intresserad och slog till. Snabb och smidig affär. Hade gummit i brevlådan 2 dagar senare. 100% GG.
 

Abben

Cartier
2-Faktor
Köpt en Sinn på distans av @Parabellum. Har ingenting att anmärka på, snabb kommunikation, klockan i utlovat skick och snabb leverans.
Gör utan tvekan gärna affärer med denne herre igen. Approved by Abben!
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Sålt gummiband till @Parabellum, snabb och supersmidig transaktion med trevligt F2F möte som bonus (dagens/veckans/månadens höjdpunkt för min lilla dotter, det tackar jag särskilt för :) )!
 

MLH

Cartier
Köpt en Seikolänk av Parabellum. Trevlig kommunikation och paketet kom snabbt och väl inslaget. Jag gör gärna affärer med Parabellum igen!
 
Topp