• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

parasec

Köpte en Seiko Samurai av parasec. Inga problem alls och ett perfekt bemötande. Klockan var i grymt skick och dessutom visste han mitt handledsmått. Bara en sån sak!

Sålde ett fint ur till denna trevlige trådbroder. Lätt, snabbt, ärligt och lite gött tjöt. Om alla vore sådana skulle världen vara mycket bättre plats. GoodGuy? Oh ja, fullt ut.

Köpt klocka i ~6,5’ spannet.
Trevlig och lättsam säljare, allt enligt beskrivning och mycket väl packat!

Gör gärna fler affärer med @parasec i framtiden! 110% GG! :)

Sålt till @parasec på distans.

Såg en köpesannons som @parasec hade ute och fråga om den fortfarande var aktuell och efter lite trevligt snack så blev det affär.

Inga konstigheter och en Goodguy från min sida :)

Köpte alldeles nyligen en gshock av parasec. Fick väldigt bra information om klockan då jag hade lite frågor innan köpet. Klockan levererades direkt efter köp, och var i ett bättre skick än som beskrivet.

Köpte en klocka i nyskick av denna trevliga herre. Snabbt skickat och bra packat, alltigenom en smidig affär! Gör gärna affärer igen! 100%GG😊👍

Sålt till trådvännen parasec. En oerhört trevlig affär från start till mål med både trevlig konversation och snabb betalning. Hoppas på fler affärer med denna herre :) så GG som man kan bli!

Införskaffat ett ur från denna trevlige herre. Tidigare också sålt till och vet att med denne trevlige och underhållande mikrotrådsbroder är affärer snabba och enkla. Kan inte bara rekommendera affärer med den gode parasec, ta gärna en roande diskussion också. Mycket GG. Tack broder.

Mitt första köp på ks, en g-shock från denna trevliga herre. Bra information, snabba svar, snabb leverans och ett uppföljande mejl med manual och tips kring klockan när han såg att jag hämtat ut den. Kanonskick på klockan och kan lätt tänka mig att köpa från honom igen.

Köpte en G-shock från @parasec som i sin tur köpte den från någon som inte sa att klockan hade dolda fel.
Han berättade historien och jag erbjöd mig att köpa den och han i sin tur skänkte hälften av kostnaden till välgörenhet.
200% goodguy.

Senast ändrad:
Ytterligare en affär med och sålt en trevlig lite klocka till den minst lika trevliga och pålitliga parasec. Fullt ut GG, rättfram och lätt att ha att göra med. Rekommenderas.

Tillbaka
Topp