Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt cool klocka!Idag blev en bra dag!
Helt galet vilken urtavla!
Fyller 34 idag så en liten present till sig själv skadar aldrig.
Ingen stor låda denna gång
jepp en till Omega
min andra 007 första köpte jag med fel band
Wow! Satan vilken urtavla. Jag har dålig koll på Omega och tittar sällan en gång extra, men denna alltså...Idag blev en bra dag!
Wow grattis!Idag blev en bra dag!
Den där är så jävla bra, behöver också en! Grattis också!!!Fyller 34 idag så en liten present till sig själv skadar aldrig.
jepp en till Omega
Stort grattis! Grymt fin klocka den därFyller 34 idag så en liten present till sig själv skadar aldrig.
jepp en till Omega
Fyller 34 idag så en liten present till sig själv skadar aldrig.
jepp en till Omega
Den där är så jävla bra, behöver också en! Grattis också!!!
Stort grattis! Grymt fin klocka den där
Grattis!
Tackar-Grattis grattis!!
Paketöppnar min första ”The Citizen” En AQ4080-52A. Mina upplevelser kommer i lämplig tråd senare men just nu är jag kär.
Paketöppnar min första ”The Citizen” En AQ4080-52A. Mina upplevelser kommer i lämplig tråd senare men just nu är jag kär.
Det stämmer bra. Den här känns ännu mer under radarn.Fin klocka!
Detta är en Citizens motsvarighet till Grand Seiko förstår jag!
Snyggt, knäpp gärna några fler närbilder på klockan!Då var köpet klart. En leveranstid på tre-fyra dagar blev 5-6 veckor men nu är den här och den är bra.
Ser nästan ut som siffrorna lyser med de markerade kanterna. Snyggt!Blev ett nyinköp igår. Rolex DJ 36 126234 med nya "Wimbledon" tavlan. Riktigt riktigt nöjd med den.
Grattis! Vad är det för ref på den?Blev ett besök på Krons idag. Suverän service. Min drömklocka. Gott med champagne
537Grattis! Vad är det för ref på den?
Tack! Riktigt fin.
Kul! Grattis till graalen!! Ser ut att vara i riktigt fint skick.
Stort grattis!!! Vilken fenomenal pjäs!
Fantastisk klocka - vilket skick! Stort, stort grattis!