ja det är ju precis detta jag säger. Om du INTE skiter i vad folk tycker, köp inte en rolex, absolut inte en daydate i helguld.
Precis. Därför det är så kul att irritera mellanmjölkssvensson. Rätt in i sossesjälen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ja det är ju precis detta jag säger. Om du INTE skiter i vad folk tycker, köp inte en rolex, absolut inte en daydate i helguld.
NäääääääÄr du över 40?![]()
Köp bara! Är själv runt 30 och kör utan kromad armbåge, har dock BMW
Hade denna (klockan tyvärr såld) på länk på min fritid:
Mvh
N
Av ren nyfikenhet helt enkelt. Om du inte har något konstruktivt att tillägga så behöver du inte yttra dig.Ärligt talat om du inte bryr dig varför frågar du?
Om något är det ett tecken på att du är i behov av bekräftelse och alltså bryr dig om vad andra tycker.
Den har det relativt bra nu...
![]()
Känns som även det där med storleken sitter i huvudet. Bild?Kör på! Själv 26 bast, köpte min 1803 här på forumet för några månader sen. Funkar till allt, på gränsen till för liten för mig, men det har med storleken att göra, inte guldet. Bär min på läder, Guld på guld blir lite för mycket för mig personligen.
Inga konstigheter, bara att investera.
Känns som även det där med storleken sitter i huvudet. Bild?
Jag tycker storleken är en vanesak. Efter ett par dagar känns det perfekt med en DJ/DD och något större känns för stort. Vill man tona ned en DD lite så kan man ju köra på rem istället för länk.
Vad hände med länken?
Den har det relativt bra nu...
![]()
Riktigt snygg GMT!
Jag är nånstans mellan 30 och 35 i ålder.
Jag är 21 och köpte en DayDate (utan länk) för 3 veckor sedan. Har precis som dig alltid älskat DayDate men aldrig vågat köpa en just för jag har tänkt på vad folk runt om kring ska tycka om en pöjk med en guld Rolex. Tillslut tog jag steget och köpet en och jag har inte ångrat mig en sekund. Var inte rädd för vad andra ska tycka, tycker dom något annat så är det deras problem. Jag/du ska få bära precis vad vi vill, livet är för kort för att inte gå all in!
![]()
Fast om man är 21 och bor hemma fortfarande så kan man alltid skylla på att det är pappas klocka om det skulle knipa!
J
Hehe! Fast jag hade nog haft mer respekt för en 21 åring som prioriterat och köpt en Day-Date för egna pengar än en som sprang omkring med farsans lånade.
Skickas från min iPhone via Tapatalk